|
Auteur: |
|
|
quote: Tot dan!!!! |
|
Wijk bij Duurstede daar ben ik opgegroeid!! Een bekrompen kutdorp met gezellig centrum leuk om weer eens een keer heen te gaan, zal eens kijken.... |
|
Weur leit da euk ah wèr ? |
|
Kut end weg dus .. Jammer, Pleurisy had ik wel weer live willen zien. |
|
Moet je maar dichterbij komen wonen |
|
wijk bij duurstede, daar had je toch de kronkel als zaal voor metal optredens. Oud Vuil. |
|
Jaaah de Kronkel, aan de Steenstraat. Volgens mij ken ik die bove027 dude ook wel van gezicht, volgens mij is hij het jongere broertje van ene Bas en met die heb ik nog wel eens een balletje getrapt op dat kutveldje in de Horden . |
|
Dat zou heel goed kunnen.... Maar da's alweer lang geleden! Wat is je echte naam dan "Dwaallicht"?? Enne... De Kronkel was dus gesloten. Nu is het heropend met een nieuwe naam (wel een klotenaam, maar ja, wat doe je eraan), dit festival is om het weer een beetje bekendheid te geven, snappie?? |
|
quote:Delfzijl is overal een pleuris eind vandaan |
|
quote:Ga je dat nou in reactie op iedere plaatsnaam geven nu je in Delfzijl woont? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: 't Wijkhuis, jeetje... ik ben Maarten de Jong, was ik toen ook, en ik was klein, blond en vervelend, net als nu zeg maar. |
|
quote: Ik zal het eens checken bij mijn broer... Bas dus Als je maar wel komt!!! |
Index / Concerten |