|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Alleen jammer dat ik geen pumps heb... Met kisten of andersoortige laarzen lukt het vast ook wel! Ik zat zelf een beetje te denken aan een smiley wraakactie... De ogen leksteken, de neus inkorten en het baardhaar eraf trekken zeg maar... En dan heb ik het over het mannelijk geslachtsdeel.. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 28-10-2003 1:10] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Gewoon je mobiel pakken en de politie bellen. Dit slaat nergens op. |
|
Ja, en wat zegt de politie dan: "Haha, grapjas!! Ik heb anders op zm gelezen dat dit een 'broodje aap' verhaal is, dus ga jij maar snel iemand anders vervelen".. Edit: typfout [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 28-10-2003 1:12] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dit verhaal is echt degoutant!!! en hopelijk een urban legend! Maar wat kun je daar als meisje aan doen, moest ik tegenover zes kerels staan : eerste reactie, roepen en rennen , denkik. De politie gaat op dat moment idd maar weinig kunnen doen. "sorry kerels, maar mag ik ff eerst de politie bellen" |
|
broodje aap, was vanavond nog uitgebreid op tv besproken... no text supplied |
|
'broodje aap'... die uitdrukking is gewoonweg hilarisch... |
|
quote: Bushmeat Sandwich dan? no text supplied |
|
quote: OK, deze mail is duidelijk verstuurd door die bende zelf. Op die manier gaan alle meiden zeggen dat ze willen sexen, en komen die gasten er leuk klaar vanaf zonder dat ze met messen moeten beginnen spelen. |
|
Dat zou het ook kunnen zijn! Meeste mensen zijn nogal goed gelovig namelijk. |
|
HOAX!!!!!!!!!!!!!!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Denk het wel... Wel een goed idee om zoiets door te sturen. Als er nog niemand was die dit deed, gaat er nu zeker één of andere zieke kloot dit uit proberen. |
|
Ja ik ga het uit proberen, kan je tenminste nog een klein beetje plezier beleven met die kut wijven. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
We horen je belevenissen wel later in de krant. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 28-10-2003 8:45] |
|
quote: En dat is? smiley? of dikke neger lul in je reet? |
|
quote: Dikke bruine lul in je smiley natuurlijk ! |
|
quote: A. Ik heb het niet doorgestuurd.. Puur omdat ik er zelf ook niet in geloof.. Ben wel benieuwd wat het verhaal achter dit verhaal is zeg maar, daarom ben ik ook benieuwd of mensen die uit genoemde steden komen de oorsprong kennen.. quote: B. Bovengenoemd stukje dat constant gequote wordt is dus geen uitspraak van mij, maar stond in dat mailtje.. Ik vind dat OOK een dom stukje [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 28-10-2003 11:45] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: A. ik zeg ook niet dat jij dat hebt doorgestuurd, maar wel dat ieamnde dat heeft doorgestuurd. B. ik heb ook niet gezegd dat jij die uitspraak hebt gedaan. Maar ze staat er wel. |
|
Overduidelijk een broodje aap verhaal Toch kon ik nog wel een glimlach (smiley ) tevoorschijn tonen toen ik dit las. Je moet er maar op komen blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
het verhaal is inmiddels in vele vormen verteld iig. |
|
Toen ik het hoorde heette het nog "engelenglimlach"... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Mocht het waar zijn ... quote: ...*zucht* |
|
Ja, antillianen/marokkanen lijken ook zo op elkaar It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
hohoho, GEEN generalisaties! het gaat hier om Antillanen. |
|
Niemand generaliseert hier... toch? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |