|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Bron? |
|
quote: Gewoon Blabbermouth... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Juist... |
|
quote: komisch verhaal, maar ik geloof er weinig van. |
|
Morgen (donderdag 6 okt) DIO in effenaar Eindhoven! Word superr |
|
quote: Betere zangers op deze aardkloot lopen er haast niet rond. DIO Ian Gillan(vroeguh terminste) Glen Hughes.Waar blijven dit soort zangers, Ze zijn er nog wel maar waar? Bon Scott maar dan wel een High way to hell. Ben dat gegrund zat Zangers |
|
quote: Wilt u alstublieft in de niet-rockersafdeling gaan zitten mevrouw? |
|
Voorheen kon deze muziek me niet echt boeien. Ben de laatste tijd wat meer naar deze bands gaan luisteren en eigenlijk hebben ze wel mooie dingen gemaakt. Vooral Black Sabbath (met Dio en Tony) op zang zijn goed te pruimen. Ook Deep Purple rockt lekker weg. AC DC is inderdaad goed voor een paar nummers. |
|
De meeste zijn wel voor even aan te horen. (zolang ze de mond maar houden). Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
Deep Purple: heersband gwn. Wat is er beter dan met een jointje naar 'Child In Time' te luisteren. Dit liedje heeft overigens één van de beste solo's ooit gemaakt. En black night heerst ook ten top. |
|
quote: Ja man, de zwarte nacht is goed. spelfout weggehaald... |
|
Ronduit verschrikkelijke muziek. Vooral de ontzettende eentonigheid van AC/DC en Black Sabbath werkt me gruwelijk op de zenuwen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Een geluk dat je niet op Deep Purple afgeeft. Anders |
|
quote: Deep Purple is zo'n ontzettende troep dat ik zelfs niet de moeite neem om daarop af te geven. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Toch beter dat dan er WEL op af te geven. Overigens heeft deze band een zeer belangrijke invloed gehad op alles wat er nu van rock en metal is. |
|
quote:ga je schamen! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehe, ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik dat niet zo serieus bedoelde, Winder vroeg erom Ik vind over het algemeen de classic rock/metal erg eentonig en weinig boeiend. Deep Purple heeft wel een paar echt geniale nummers, maar over het algemeen vind ik ze ook niet erg interessante muziek maken. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: windIr leert lezen |
|
AC/DC, Scorpions, Black Sabbath, Rainbow (met Dio), Aerosmith, Uriah Heep, Nazareth, Ramones, Kiss, Alice Cooper, The Sweet, Slade, Rush, Thin Lizzy, Led Zeppelin, Boston, ... en nog veel meer. Er is erg veel ontzettend goede muziek gemaakt in de jaren '70. Bareuh... |
|
Alice Cooper & Led Zeppelin. Pink Floyd vind ik soms ook wel leuk op zijn tijd. |
|
Classic rock Heerscht! Voordat ik metal leerde kennen luisterde ik dit alleen maarrr.. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |