|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Geef mij maar echt Hollandsche Hertog Jan! RAARGH! |
|
Tjah, allemaal erg lekker ja maar ik bedoelde eigenlijk simpele doch lekkere pils a la Dommelsch. |
|
Hertog jan is ook super IDD! |
|
Oe!, hier ga ik echt slecht van slapen hoor Nu drink ik de laatste maanden wel terug meer bier dan de afgelopen 2 jaar zeg maar. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Goeie zaak,blijft er voor mij meer LEFFE over!!!! spelfout weggehaald... |
|
gadverdamme.. bier.. blegh.. geef mij maar smirnoff ice |
|
quote:homo |
|
yayy! meer bier voor ons. Hebben de Belgen besloten saai te worden? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: probeer eens een avondje chocolademelk te drinken! lekker! |
|
Da's volledig mijn schuld, sinds ik m'n nieuwe auto heb, ben ik altijd BOB, en dan drink ik niet natuurlijk. |
|
Wie er ook verantwoordelijk voor is, het kan gewoon niet! Vanavond zal er reeds aan gewerkt worden. Tja, de brouwers hebben geluk dat o.a. de Hollanders veel Belgisch bier verzetten. Welk bier zouden ze trouwens ook anders moeten drinken... Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: J A N E T lindemans kriek when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Maar eeuh, breezahs zijn toch al lang niet meer zo hip? this user is dead |
|
Ik dacht dat alle Belgen altijd in cafe Zottekop in Maldegem zaten |
|
euw das lang geleden Atilla ik zuip dagelijks 3/4L chocolelk op't werk, al meer dan genoeg! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
lelk? |
|
quote: Maar daar krijg je een bierbuik van.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
En net zulke rotte tanden als van een breezer |
|
Ik kan het nauwelijks geloven! Wat drinken ze dan nu wel? Goedkope wijn uit kartonnen dozen? Of van die afgrijselijke breezer en consoorten? Fukk... (schuift haar geledigde Maeske opzij) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Lalalalalala Palm Dobbel Lalalalalalala |
|
Maes ?! De laatste keer dat ik gaar was, was van de Jeneverkes. Misschien dat die populair aan het worden zijn. |
|
Als je daarmee overdrijft, ben je idd binnen de kortste keren zo zat als een wiel...en koppijn dat je daarvan krijgt! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik weet het |
|
...pf nu ik net palm ben beginnen drinken... wil ik dan es eindelijk mijn steentje bijdragen, wordt het onpopulair Dan maar terug naar de wodka |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |