|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind mezelf heel erg aardig... vooral tegen mijzelf. En verder ben ik ook aardig tegen anderen als dat in mijn straatje past. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
eigenlijk is het ook wel een doel een keer af te studeren korte termijn doel hoop ik Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Mijn levensdoel? Da's een goeie... Mijn leven zo lang mogelijk rekken (al schijn ik als linkshandige al 10 jaren in te moeten leveren in vergelijking met een rechtshandige). En zoveel mogelijk tijd doorbrengen met mensen die ik echt waardeer.[/quote] Dan vraag ik me af, ik ben zowel links- als rechtshandig, zou ik dan maar 5 jaar in hoeven leveren op een rechtshandige?? |
|
Ehm... Possible... Maar van tevoren weet je niet wanneer je (op natuurlijke wijze) dood zult gaan, dus zul je ook nooit weten of je nu 10 of 5 jaar ingeleverd hebt... Annoying... |
|
gelukkig zijn. |
|
Zelfontplooiing... jezelf leren kennen kan een leven lang duren (als je tenminste interessant genoeg bent voor jezelf) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Achter dat doel zien te komen? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
..en dan erachter komen dat je doel in het leven is het erachter komen wat je doel in je leven is!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja, en misschien proberen goede dingen te doen... Dead things grow from deep inside... |
|
quote: ja........,maar toch ook wel een beetje met als doel om gelukkig te kunnen worden |
|
quote: vind ik wel belangrijk, ja!!!! |
|
quote: zie bovenstaande songtekst; gelukkig zijn is een tijdelijke gemoedstoestand The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: zo damn, vraag me af hoe je daarop zou reageren. Volgens mij gaan je dan echt flippen Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Damn. Dat is hetzelfde als nadenken over hoever het heelal nou eigenlijk doorgaat!! the only pleasure is pain |
|
quote: Lijkt me op zich een goed doel, maar gelukkig worden en iets goeds doen ook wel. Ben zelf momenteel een beetje zoekende naar een doel... No regrets and no remorse... |
|
Doel: |
|
quote: Interessant; ik dus ook...sta zelfs op dit moment op een soort kruispunt in m'n leven... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-10-2001 6:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: vertel? |
|
een kruispunt is wel positief, kun je keuzes maken enzo en creatief doen beter dan een doodlopende steeg Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Als ik jou was zou ik er een rotonde van maken, is een stuk praktischer 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
filosofisch gezien is een rotonde duidelijk anders dan een kruispunt en misschien minder op een rotonde kun je op een bepaald punt rondjes blijven draaien, oftewel, je kunt ergens blijven hangen je weet niet wat je moet doen, je twijfelt nog een kruispunt is veel duidelijker als je een weg gekozen hebt dan is dat definitief, je kunt geen rondjes blijven draaien Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Maar dan wel een eenbaansrotonde anders wordt het zo onoverzichtelijk (zie amsterdam) If there is life after death, There is no death. And if death does not exist, We do not live |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |