|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Niemand? |
|
ja hier!! www.dreamtale.net klinkt een beetje (understatement??) als stratovarius bevalt me wel [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-02-2004 11:12] Bruce Banner |
|
Net even wat geluisterd, en tsja, ik bnen niet zo'n fan van die hele keyboard-geladen finse powermetal, en dit klinkt weer voor mij een beetje als een van de velen. Klinkt overigens niet slecht, maar niet helemaal mijn ding NP: Bon Jovi - Wanted Dead Or Alive For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Zal ik vanavond eens bekijken. |
|
de tracks die ik van kazaa heb geplukt vind ik beter dan die op de site - garden of eternity - heart's desire - chosen one bevallen erg goed! morgen de cd's maar even bestellen Bruce Banner |
|
Niet mijn stijl, maar klinkt wel goed in elkaar gestoken. |
|
Mja, er zijn al teveel perfect geproduceerde power metal bands. Het klinkt allemaal wel goed, maar mijn honger naar dit soort bands is een hele tijd geleden al verzadigd. Life doesn't get much better than this! |
|
...hmmm...verzadigd.... |
|
Als je Dreamtale leuk vind, dan vind je The Storyteller ook leuk. Ik heb beide bands al eens beluisterd, en ze zitten in hetzelfde straatje. Beetje standaard PM en het weet mij niet te bekoren. |
|
quote: dan heb je wel een verdomd toffe naam gekozen om dat te zeggen Bruce Banner |
|
quote: Hehhehe daar heb je gelijk in Begrijp me niet verkeerd, want ik enorm Fan van PM. Alleen op 1 of andere manier kan ik die scandinavische sound moeilijk verwerken. Sonata Arctica, Stratovarius, Nightwish etc. (Ok het eerste Nightwish album gaat nog wel) doet me zeer weinig. Nee dan wijk ik toch naar de Italiaanse scene toe. btw: ik ook zwaar fan van Dragonforce |
|
quote: zeer terecht Bruce Banner |
|
quote: Nieuwe album al gehoord? Allemaal weer erg strak gespeeld. Alleen de melodieën van de nummers blijven niet in mijn kop zitten, dat had ik wel bij het vorige album. Maar misschien groeit het nog |
|
nopez, maar daar is ook een topic voor, btw Bruce Banner |
|
Hail to thee, proud metal warriors. |
|
quote:Hmm, the Storyteller ken ik dan weer wel en dat mag ik zeer zeker wel. Ik zal hier ook eens wat van luisteren dan! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Mja, nieuwe album vind ik vooral meer van hetzelfde, weinig progressie verder.. Wel een lekker album op zich trouwens. Voor dragonforce fans kan ik power quest ook wel aanraden. Onoriginele power metal, maar tikt wel redelijk door, iets te lieve stem alleen. De nieuwe heavenly is ook wel fijn. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Power Quest heb ik zeer weinig van gehoord. Heavenly vind ik eigenlijk meer van hetzelfde. Skylark daarentegen vind ik wel weer leuk |
|
quote: Hehe, mja, heavenly heb ik nog een beetje een zwak voor nadat ik ze op wacken zag. Het zijn fransen en daar geeft niemand een moer om power metal haast. Ze stonden daar voor een bijna volle zaal en die zanger stond zowat te janken van vreugde zo blij was ie dat er uberhaupt mensen keken. Was een leuk optreden. Muzikaal is het idd vrij rechttoe rechtaan power metal, maar wel van de soort die ik goed trek. Moet trouwens zeggen dat de nieuwe dragonforce na wat meer luisterbeurten steeds gaver begint te worden. Life doesn't get much better than this! |
|
Jammer dat de zang nog een beetje vreemd klinkt, soort blikkerig. Voor de rest is het wel een goede opvolger. Ontopic: Wat ik nou wel weer handig van Dreamtale vind is, is die sample package. Kan je gelijk stukjes van elk nummer horen en weten hoe het album klinkt. Een paar andere bands hebben dat ook gedaan dacht ik. |
|
ik heb beide cd's binnen!!! H.E.E.R.S.C.H. ze zijn geweldig! Bruce Banner |
|
Klinkt een beetje standaard met standaard thema's en niks bijzonder inspirerends. Jammer KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mja, power metal komt helaas om in de bands die muzikaal wel goed zijn, maar er verder niet uitspringen. Life doesn't get much better than this! |
|
Voor de wat minder leuke reacties: Dan zoekt u niet naar de goeie nummers |
|
Hahaha, vroeger was ik nog sneuer dan nu. Bruce Banner |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |