IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Allegiance
Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 30-10-2003 10:57 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Onlangs nog eens de schitterende schijven Blodornsoffer en Vrede gedraaid. Is deze band nog actief?

En weet er iemand waar Fredrik Anderson (ook ex-Marduk) nu uithangt?

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-10-2003 11:01 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

*gaat straks die tape met "vrede" erop opduikelen*

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 13-07-2004 22:21 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Toch nog even Hymn Till Hangagud vermelden in dit topic. Geniale cd. Een van de weinige black metal platen die ik nog vaak draai.

Blodörnsoffer en Vrede vind ik niet zo sterk.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-07-2004 1:53 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2004 22:21 schreef filosofem het volgende:
Toch nog even Hymn Till Hangagud vermelden in dit topic. Geniale cd. Een van de weinige black metal platen die ik nog vaak draai.

Blodörnsoffer en Vrede vind ik niet zo sterk.

*wordt wakker*Godver die Cd's moet ik nog eens op de kop tikken. Raar dat daar mensen van Marduk inzaten.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-10-2010 23:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

man, wat een epic band was dit

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com