|
Auteur: |
|
|
You will never know, what you have done... But i have all my live, to take revenge, to take revenge, for, what you've done. Tuurlijk ken ik Prophecy of Doom. Als er een band was die vervorming gebruikte dan waren zij het wel... Kan je alleen niet aan een adres helpen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik weet niet of jullie er nog steeds naar zoeken...maar hier zijn een paar: http://www.musicstack.com/tsearch/prophecy_of_doom/acknowledge_the_confusion_mast KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dank Chelman, voor je tip. Maar ik heb m hier een paar weken geleden 2ehands op de kop weten te tikken. IJverzucht en drinkgelag. |
|
Nog een gouwe ouwe uit die tijd.. (is daar al een topic voor?) Wie kent Sempiternal Deathreign nog? Volgens mij heette de cd "the spooky gloom" zanger was toendertijd 15 jaar maar kon een behoorlijke strot opzetten. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ja, en je had ook nog Deviated Instinct (geweldig!!) en Axegrinder, en nog een heleboel andere. Is er eigenlijk een naam voor deze stroming bands? Het is geen echte grindcore, meer een mix tussen grind, punk en hardcore (ouwe stijl!). IJverzucht en drinkgelag. |
|
Iemand bracht deze band laatst weer onder de aandacht gebracht. Nostalgie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: "Anarcho / peace crust" was volgens mij de benoeming voor dit soort bands. Amebix, Misery en Nausea (da's dus niet die met Oscar Garcia, overigens) behoorden ook tot deze stroming. Volgens mij was dit alles een beetje begonnen met Crucifix en Crass. Allen klassieke bands, als je het mij vraagt. Allemaal een stuk trager en iets meer metal dan de gemiddelde crustband. Edit: spelfout [Dit bericht is gewijzigd door zombie op 27-04-2004 19:13] |
|
ik heb de split met Axegrinder maar enkele jaren geleden vond ik hun deel van de split ook op vinyl, dat kun je niet laten liggen eh ... ik heb nog een 7" ep van hen liggen ook, supervette band, die stem man man man .... heerlijk www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
Ik ken Prophecy of doom van de sublieme Deaf Metal sampler (helaas jammerlijk geflopt Peaceville labeltje) en die zanger klinkt idd goed maar de rest van de muziek vind ik wat achterblijven...verder hebben ze een Peel sessions sessie gedaan; hebben ze nog meer opnames? Axegrinder (heet die full lenght niet Rise of the serpent men?) is niet mijn stijl... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-04-2004 2:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
yep, rise of the serpent man, ik heb die shirt hier nog liggen, gelimiteerd op 25 stucks! fuck yeah! www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
Ben al tijden op zoek naar "Rise of the serpent men". Hopelijk is er ooit iemand zo slim om het opnieuw uit te brengen, want MP3's en slechte bootlegs zijn een slecht alternatief. |
|
Ik heb laatst Matrix aangeschaft; lekker demo sfeertje The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |