|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Geniale titel Graftak! |
|
Ik wil hem ook wel eens een keertje horen, eigenlijk. lampje |
|
He lampje! Mail je nog eens terug of zal ik je maar bellen om eens af te spreken? |
|
Is prima hoor. Ik kom graag een keertje buurten. Ik kan evt ook wel vrij nemen, dan kunnen we er helemaal een gezellige avond van maken wel leuk druk hoop ik? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 22-03-2006 21:06] |
|
Gezellie, mag ik dan ook langs komen? |
|
als lampje dat aandurft |
|
Beter ! Unitas wordt natuurlijk ook weer erg laat ! ik kan : de 30e maart, de 6e april, de 13e april, de 27e, en dat was het voorlopig wel weer eigenlijk. Ik moet nog wel even checken met Noortje, maar dat zit denk ik wel goed. Een eventuele zaterdag, dat zou dan pas de 17e juni worden, dusss... Regel maar een vrijdag vrij ! lampje |
|
Gaan we doen! Wilde je naar unitas dan? Ik kijk morgen meteen ff wanneer ik vrij kan krijgen! |
|
quote: Jazeker ! Misschien komt graftak ook wel, dan hebben we ouderwetse JD avondje, hahaha. lampje |
|
Gaan we doen wat we altijd deden, instrumenten geen vereiste [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 22-03-2006 21:12] |
|
jezz, dan ga ik nu weer solderen, hahahaha. mzl. lampje |
|
ok, je hoort snel ff van me! |
|
quote: Top! Ik neem de vrijdag erna alleen geen vrij, hehe. En we lullen en lullen maar en de man van Scrotum zwijgt in alle talen alhier. |
|
quote: Tering, wat waren we daar goed in! |
|
quote: da's dan ook voor het eerst |
|
Oh ja, on topic godverdegottver Enne wel ff laten weten wanneer het JD-avondje plaats gaat vinden! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Euh, as donderdag. Raj, lees je mee? |
|
Ik wilde paul nog ff bellen maar wmb wel. |
|
Ja, zeker wmb, ja. |
|
wat mij betreft |
|
quote: Ah, sms-taal. |
|
algemeen aanvaarde afkorting [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 28-03-2006 17:33] |
|
quote: Ja, met puntjes, ja. Zonder is het sms-taal, ja. edit: Ontopic! Hehe. Graftak, neem je een cd mee? [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 28-03-2006 17:46] |
|
hehe, was ut gezellig de reunie ex JD-leden? idd back to topic , 't wordt een fixe bak herrie , in blije afwachting van de mix |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |