IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Hammerhawk stopt er mee. Vorige pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-02-2004 23:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 23:57 schreef Immortella het volgende:
Hm, jammer inderdaad.. Heb ze in '99 (geloof ik) nog zien spelen, en kletsen na afloop van 't optreden.. Leuke lui man! Heb zelfs nog handtekeningen gehad, maar aangezien ik daar niet zo heel veel om maal (ik kreeg ze omdat ik bij een groepje stond waarvan een aantal mensen handtekeningen wilde (:S)), ben ik die alweer kwijt..

Hehehe... ik zou zelf alleen maar in iemands handtekening geïnteresseerd zijn, als diegene ff een paar overschrijvingskaarten van z'n bankrekening erbij zou doen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-02-2004 0:02 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2004 23:59 schreef altx het volgende:
Hehehe... ik zou zelf alleen maar in iemands handtekening geïnteresseerd zijn, als diegene ff een paar overschrijvingskaarten van z'n bankrekening erbij zou doen...

Juist!!

(Alhoewel ik wél erg blij ben met m'n gesigneerde Wacken beker door Immortal!!)
Heb ik ook wel veel voor moeten doen, heel hard Abbath gillen en proberen een beker recht in zijn richting te gooien. Wat dus niet lukte, resultaat: Beker stuitert over Abbath heen, dus hij zoeken Even later de beker netjes terug gegooid gekregen inclusief handtekeningen van Abbath, Saroth en Horgh.

Oké, genoeg offtopic..

..."Hate can only create more hate"...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com