|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Na twee redelijke kut-platen na het vertrek van Max Cavalera heerscht de nieuwe: Roorback echt wel. Dus allemaal 19-11 naar de Effenaar !! |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
tepelzura? nein danke Je moeder. |
|
quote: Jij met je tepels I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
moet je maar niet in mijn doorm verschijnen met je 3 tepels! Je moeder. |
|
nee, hooguit één keer per jaar kan ik mn droom herinneren... 3 tepelig schepsel! nix heeft 3 tepels! nix heeft 3 tepels! nix heeft 3 tepels! nix heeft 3 tepels! nix heeft 3 tepels! nix heeft 3 tepels! Je moeder. |
|
quote: Mocht je willen Sowieso wat doe IK in je droom I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
dan vind ik dat 13 jarige meisje verdachter Je moeder. |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik ben van de partij En Textures doet het voorprogramma |
|
Alleen de oude Sepultura boeit. OP Graspop konden ze ook niet erg goed overtuigen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ROOTS BLOODY ROOTS yeah het is wat met die max heeft ie een ander groepje (soulfly dus) en dan ontslaat ie een bandlid en 2 anderen gaan ok weg tsja tsja het gaat goed met goeie ouwe max in de periode van roots heerschten sepultura echt en dat niveau zullen ze nooit meer halen when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Beneath the remains!!!!!!! "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
in de periode van roots? Ik denk eerder in de periode van Beneath The Remains en Arise dat ze hun top wel bereikt hadden, Chaos AD was toch eigenlijk qua muziek al een stap terug. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: commercieel gezien niet, artistiek gezien wel. Oud Vuil. |
|
op with full force waren ze erg zwak nee zelfs metallica neem ik nog serieuzer als ze zeggen dat ze weer old school zijn dan sepultura "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ja, daar gaat het mij dus ook om. Commercie speelt geen rol "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Godverdomme,max mot terugkomme,en dan moeten ze gewoon beneath the remains en arise nog een keer maken Die latere shit is 10x niks!! spelfout weggehaald... |
|
zelfs met max zullen ze kutmuziek gaan maken. roots is kut, soulfly is kut, en de nieuwe sepultura is kut, en ik zie niet in als je die laatste 2 bij elkaar mikt dat er dan iets goeds ontstaat "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Vrees dat je wel gelijk heb ja, t wordt nooit meer wat "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Slechter dan soulfly en de laatsten van sepultura lukt niet toch?? spelfout weggehaald... |
|
nee maar arise zullen ze nooit halen ik zie slayer eerder een 2e raining blood maken dan dat ik sepultura een 2e arise zie maken "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik heb 'm gehad en weer verkocht, wat een kut-CD! |
|
quote: Ach,blijft toch jammer dat zo'n band naar de kloten is.... spelfout weggehaald... |
|
zeker, en arise heerschte gvd zoerg. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |