|
Auteur: |
|
|
.... ouch ... ben weer 315,- armer |
|
in de nieuwe aardschok staat dat children of bodom en opeth ook komen..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Ach je moet toch iets doen met je geld |
|
Idee..... Ik stel zulke dingen altijd veel te lang uit...... Ik vind alleen 165 piek voor een kaartje wel belachelijk duur.... Het is geen Lowlands... Ik kan me nog herinneren dat ik in 1996 voor het eerst naar DOA ging en 50 piek per kaartje betaalde terwijl het de jaren ervoor respectievelijk een geeltje en een tientje was...... Ach ja..... |
|
Mee eens, 'tis dit jaar wel belachelijk duur. En verplicht 3 dagen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Waarom worden er allelei verschillende bedragen genoemd voor DOA Op deze site staat fl. 150,- paul had voor 2 kaarten fl 315,- (fl 157,50 per kaartje) en Judge heeft het over fl 165,- |
|
Mijn fout...... Die 157,50 zal wel de op de Dynamo site genoemde 150 piek zijn + 7,50 reserveringskosten van het postkantoor... [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 17-02-2001 17:50] |
|
quote:Welk geld |
|
Het geld dat je krijgt voor je Genie banner |
|
quote: Die levert waarschijnlijk geen flikker op als er niemand op klikt?! Heeft er al iemand geklikt?? |
|
Nee, ik ben al lang lid bij genie |
|
quote:Ben idd in 1995 voor een geeltje geweest.....was nog de beste line-up ooit ook..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
ja hoor, ik klik er wel eens op (uit pure verveling Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Index / Concerten |