![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
ZIjn kunst is te vinden op www.progart.com. Hij heeft onder andere het artwordt voor de laatste 2 Evergrey albums gemaakt en ik vind het werkelijk BRILJANT mooi. Ik heb geen woorden maar kijk gewoon op de site. Prachtig! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik vind het best wel iets hebben... Lekker sfeertje dat het oproept. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Ik vind zijn werk [voor zover ik het ken] ook wel gaaf [hij heeft toch ook - bedenk ik me net - Star One 'gedaan' qua artwork?] Maar tegen Travis Smith kan in my humble opinion niemand op!!! ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
Wow, mooi zeg! ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
quote: uhu ![]() ![]() Ik heb gemaild voor het artwork van "As I Lie here bleeding". Op de site staat alleen de cover van de cd (zonder bandlogo he) tekoop [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 01-11-2003 23:39] ![]() |
|
37 pleuro + 20 verzendkosten :\ formaat 40x60. dat wordt sparen ![]() ![]() |
|
quote: Wow ![]() Maar GAAF is het wel! ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |