|
Auteur: |
|
|
ZIjn kunst is te vinden op www.progart.com. Hij heeft onder andere het artwordt voor de laatste 2 Evergrey albums gemaakt en ik vind het werkelijk BRILJANT mooi. Ik heb geen woorden maar kijk gewoon op de site. Prachtig! |
|
Ik vind het best wel iets hebben... Lekker sfeertje dat het oproept. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik vind zijn werk [voor zover ik het ken] ook wel gaaf [hij heeft toch ook - bedenk ik me net - Star One 'gedaan' qua artwork?] Maar tegen Travis Smith kan in my humble opinion niemand op!!! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Wow, mooi zeg! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: uhu . Ik heb dus even gemaild of ik artwork van Evergrey's laatste album kan kopen. Hij beid artwork aan voor 20 pleuro. Fokking duur maar dat is het wel waard Ik heb gemaild voor het artwork van "As I Lie here bleeding". Op de site staat alleen de cover van de cd (zonder bandlogo he) tekoop [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 01-11-2003 23:39] |
|
37 pleuro + 20 verzendkosten :\ formaat 40x60. dat wordt sparen |
|
quote: Wow Dat is inderdaad wel een bedrag om te sparen ja... Maar GAAF is het wel! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
Index / Algemeen |