|
Auteur: |
|
|
Omdat mijn topic waarin ik aankondig dat onze cd nu eindelijk uit is naar beneden is gewerkt als zijnde spam (http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1020125), wil ik toch ff weten waarom dit zo'n probleem is? Hoe moet je hier anders je Nederlandse bandje promoten? Ik vind het sowieso een beetje hypocriet, want als ik had gepost "de nieuwe Slayer is eindelijk verkrijgbaar", had ik binnen 2 dagen een topic van 6 pagina's gehad. Kijk bijvoorbeeld ook hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=366620 Als het over een buitenlandse band gaat is het ineens geen probleem meer blijkbaar. Waarom mag een Nederlandse band dan niet zijn ff shit promoten? Geloven jullie nou serieus dat dat zal leiden tot een enorme stortvloed posts waardoor het forum onoverzichtelijk wordt? Dat lijkt mij namelijk zeer onwaarschijnlijk. Daarbij pastte mijn post volledig binnen de regels die bovenaan in dit forum staan. [Dit bericht is gewijzigd door Cardinal op 02-11-2003 10:47] |
|
Het gaat Paul er meer om dat jij hier alleen even post om je band te promoten, maar verder nooit op het forum komt. Persoonlijk vind ik dat je wel een goed punt hebt, en zal het meenemen in overleg. |
|
Dat is niet helemaal waar. Leden van Cardinal lezen dit forum wel vaker. Maar dan nog zie ik het probleem niet zo. Een Nederlandse metalsite, een Nederlandse metalband; mij dunkt dat er toch op zijn minst een aantal mensen in geinteresseerd moet zijn. |
|
Pfff...het is toch een metalforum...nou dan mogen er toch ook wel bands gepromoot worden? Vergeleken met het aantal onzin-topics valt de hoeveelheid van deze topics ook wel mee lijkt me... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik ben het hier ook mee eens. Deze release doen we geheel zelfstandig dus dat betekent dat wij geen enorme promomachine (ahum) van een platenmaatschappij achter ons hebben en alles zelf moeten doen. Elke vorm van promo is meegenomen dus en ik denk zelf dat het ook nog wat nieuwswaarde heeft, waarop mensen kunnen reageren. En inderdaad bezoeken wij de site zeer regelmatig!! Sterker nog, volgens mij staat er zelfs een link op onze site en staan jullie op de bedanktlijst van de cd... |
|
Helemaal mee eens, stelletje zeikerds hier Tymon |
Index / Heavy Metal |