|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
www.deadhead.nl/hateland.mp3 Oude bezetting, oefenruimteopname (16 sporen). Eind februari naar Denemarken (www.jacobhansen.com) om 4de cd op te nemen. |
|
Kutnummer, en dit lijkt verdacht veel op spam... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
|
|
THRRRAAASSSHHHH !!! lekker nummertje, juist! die drums "zweven "alleen nogal. de laatste keer, dat ik johan wesdijk sprak, zei hij, dat hij zong bij dead head. dat is dus alweer verleden tijd? oja, http://www.judgementday.nl spaaaaaam... Oud Vuil. |
|
Hey tof! Eens even downloaden. Altijd interessant. [edit] Godverdomme...ik krijg het natuurlijk weer niet normaal gedownload van die server!!! Had ik de vorige keer ook al!!! [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 02-11-2003 16:25] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Nieuwjaarsduik zal met drummer Hans Spijker zijn geweest. Johan is even van de partij geweest, tegenwoordig DeadHead in de orginele bezetting. Michiel Dekker van Monolith heeft ook een blauwe maandag als frontman gefungeerd. Van deze opname hebben we 8 nummers. Gaan de 15de weer 6 nieuwe nummers opnemen in de oefenruimte om te kunnen bepalen welke doorgaan voor de cd. Zal jullie weer 'spammen' met nieuwere nummers. |
|
quote: dat zou maar zo eens kunnen ja respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Juist, hij heeft Deadhead weer op de rails gezet en is daarna Monoloth begonnen om het nog éém keer voor te doen hoe het moet. |
|
Ik dacht al, wat duurt dat lang. Zo opgefokt dat ie Monoloth schrijft. Laat het een paar maandagen geweest zijn, maar de overige DeadHead's willen nog steeds niets met je te maken hebben. mij maakt het niet uit, het is mijn ruzie niet. |
|
Oooh, handbags, ladies. Altijd leuk, zo'n catfight. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Ik vindt geen ene flikker aan heel DeadHead niet.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: dus je vind het wel goed? en verder moeten we natuurlijk geen ruzie in metal-land hebben, ENORME ruzie moeten we hebben!!! Oud Vuil. |
|
* buigt zijn hoofd voor de grammatica-koning* Ik vindt geen ene flikker aan DeadHead.... zo beter "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: ja, zo krijg je nooit een biertje, natuurlijk. Oud Vuil. |
|
ja das nog erger dan toch met een "g" schrijven http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Wij hebben geen ruzies, maar meningsverschillen die we oplossen door mekaar 'veur de bek veur te houwen'. Ruzie, dat los je samen op. [Dit bericht is gewijzigd door Iceman op 05-11-2003 16:02] |
|
Weet je wat ik heb gehoord? Deadhead heeft een nieuw liedje. Trouwens niet verkeerd voor een oefenruimte-opname. Live ingespeeld of overdubs? [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 05-11-2003 16:29] Touché, pussycat! |
|
Openingstrack nieuwe CD staat sinds kort online bij Popinstituut. http://www.popinstituut.nl/sounds/lowlands/play/Dead_Head_FaustII.1405.html Er zijn nog steeds twee tracks van de CD van www.deadhead.nl te downen. Zaterdag: Dead Head / God Forbid / The Haunted in Hellendoorn. Zaal open 21:00 uur Eerste band: 21:30 SPAM? Ach, 1x per jaar moet dat kunnen. |
|
quote: Zet die nummers die niet op cd zijn gezet maar eens online (evenals die nummers die wel op die singel staan; ik heb geen platenspeler meer). daar zou ik dus veel gelukkiger mee. ik vind de cd erg goed overigens.de productie mlijkt me soms wat dof maar dat is maar een uiterst klein miniem puntje. |
|
Er zijn inderdaad nog drie tracks over van de Haatland-opnames, waaronder het nummer ,,Hateland''. Die komen binnenkort nog wel eens op een seperate EP. Misschien gaan we die remixen. Daar moeten we elkaar nog over op de bek slaan. De B-kant van de Dog God EP blijft vooralsnog alleen leverbaar op vinyl. Dat is wel ze netjes richting Fadeless Records. Sowieso zal Buma gaan mekkeren als we een Iron Maiden-cover online gaan zetten. |
|
die server doet het niet. maar ik vind deadhead sowieso niet zo boeiend |
|
Vanochtend werkte het prima. Ik heb het linkje links en rechts gepost. Misschien ligt de server nu plat omdat meer dan drie mensen de muziek hebben zitten streamen. maar dat maakt niet uit, want jij vindt het toch niet boeiend, right? Edit: dan deze nog maar effe spammen. http://members.home.nl/rwoning/DeadHead_Desire2005.mp3 http://members.home.nl/rwoning/DeadHead_Mesfeken2005.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 17-11-2005 17:09] |
|
Uitstekend nummer, niks mis mee. Is er al een torrent van die plaat? "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
vast wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehehe. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |