|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 7 november speelt Triple 7 in Rockcafe Backstage in Nijmegen. We spelen rond 21.30 uur en de entree is gratis Wie komt? |
|
IK! |
|
sorry ik zit bij death angel, anders had ik er natuurlijk bij geweest. vind het erg jammer dat ik het moet missen. |
|
tis zo lekker dichtbij heeeeee!!!!!! |
|
ja de backstage was gewoon 10 minuten fietsen geweest |
|
Heh, Death Angel ja...maar ik neig zelf naar Stormrider die avond |
|
Een beetje te ver weg voor mij... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik denk dat ik wel kom! @chris: ze spelen nog meer hoor (van hun site): 2003-11-07 Nijmegen Backstage 2003-11-16 Roosendaal The Music Temple 2003-11-22 Meterik OJC Knor 2003-12-04 Arnhem Goudvishal 2003-12-06 Amstelveen P60 2003-12-19 Ell Bachelor Club I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: In Roosendaal kom ik ook kijken!!!!! |
|
Echt waar? Cool Connie! Mochten jullie toevallig op diezelfde dag in dezelfde tent spelen, dan kom ik ook kijken! |
|
Helaas, moet ik zelf spelen in Weert, succes mannen Ik ga overigens as donderdag naar Death Angel in Amsterdam |
|
quote:We spelen nog meer : 15 november in Wateringen (bij Delft), samen met Annatar. |
|
Yeah |
|
Denk dat ik er vrijdag wel bij zal zijn! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:O yeah! Daar ga ik zijn! Lekker dichtbij mannen!!! FREEZE |
|
quote: alsof de backstage ver weg is voor jou? (in totaal 5 minuten lopen en 12 minuten treinen van de goudvishal) |
|
quote:Ja... das te ver weg... Aangezien ik niet naar Nijmegen wil omdat ik daar te lui voor ben, omdat ik vrijdag al wat te doen heb FREEZE |
|
quote: das voor mij ook te doen, maarja diezelfde avond speelt er een 80'metal coverbandje in Sint-Laureins waar ik naar toe ga...... dus wordt t toch de 16e |
|
Dat is maar 10 min fietsen vanuit mijn kamer! Damn, ik moet werken zaterdag in Limburg, dus ik moet vrijdag avond weer terug naar huis, en de laatste trein gaat voor mij omm 23.00u, dat is niet echt de moeite, ik kom wel kijken als jullie in de Knor spelen! Is vanuit thuis uit 15 min fietsen! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Index / Concerten |