|
Auteur: |
|
|
is mijn mening! Wat vinden jullie ervan? |
|
Mihoen (uit Utrecht!) REGEERT!! super band is dat... nou ja, dat vind ik Kennen jullie ze? |
|
Orphanage komt toch ook uit Utreg? |
|
Mihoen??? das toch een indisch gerecht? I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
uh...ja ook, maar tis ook een utrechtse band MIHOEN! |
|
quote:Klopt I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Hoezo Utreg heeft te weinig rock... Dit weekend toch wel erg uit mn dak gegaan in de Pit (ACU)... Erg goede bands... |
|
quote: nog nooit vangehoord, wat spelen ze zoal? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
is V.I.R.U.S. hier bekend en wat vind je ervan?? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ik ken V.I.R.U.S. wel.....Paul is er zelfs lid van! Ik vind het heel eerlijk gezegd een kliek waar je erg moeilijk tussen komt... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Index / Algemeen |