IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Nieuwe cd Tiamat: Prey Vorige pagina
SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 03-11-2003 21:29 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

Prachtig album!!!
eerste luister beurt dacht ik: WTF! Type O?!

maar valt mee.
mooi album!!!!!!!!!!!

" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"

Rob Guts
Vi brenner guds barn på bålet, Vi brenner guds hus
Usericon van Rob Guts
Posted 11-11-2003 23:48 by Rob Guts Wijzig reactieProfiel van Rob GutsQuote dit berichthttp://www.putrid.tk

quote:
Op 3 november 2003 21:29 schreef SilentSinner het volgende:
Prachtig album!!!
eerste luister beurt dacht ik: WTF! Type O?!

maar valt mee.
mooi album!!!!!!!!!!!

Ja die extreem lage stemmetjes heeft ie wel een handje van he? Maar gelukkig heeft hij wat meer noten op z'n zang. Jammer dat ze niet, net als Type O Negative, het succes krijgen dat ze verdienen! Maar Tiamat is niet de enige band met dat syndroom. (ik noem een.... Thy Withering Orchard??? )

Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden...

MJA
Usericon van MJA
Posted 12-11-2003 10:53 by MJA Wijzig reactieProfiel van MJAQuote dit bericht

Thy withering orchard is opzich wel leuk...
maar die bassist hey, dat is sun dikke heumeuw...

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 09-02-2004 21:08 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Erg gave cd dit. Voor het eerst sinds wild honey dat ik weer een complete tiamat cd kan luisteren zonder dat ik de neiging krijg om stukken te skippen . Sfeer zit er weer lekker in en alle nummers zijn de moeite waard.

' '
Usericon van ' '
Posted 10-02-2004 0:52 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 3 november 2003 18:46 schreef Chelman het volgende:
Ik wil namelijk niet nogmaals een telurstelling zoals Judas Christ blind aanschaffen.

De eerste 2 nummers zijn toch erg meesterlijk.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-03-2004 11:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 3 november 2003 9:21 schreef rvanderholst het volgende:
kvind Prey heerlijk.... eindelijk weer een Wildhoney gevoel!!!

Ik heb nu eindelijk de nieuwe Tiamat geluisterd. Ik verwachtte er eigenlijk niet veel van na de oersaaie Judas Christ maar er waren zoveel mensen zo enthousiast erover dat ik hem toch maar eens ben gaan luisteren... en ik maar wachten tot het eindelijk eens begint. WTF is hier nou anders aan dan Judas Christ? Dezelfde saaie slappe troep! Dit komt nog niet in de buurt bij oudere Tiamat, nog niet eens bij Skeleton Skeletron. Ik zit hier te luisteren naar Judas Christ deel II, Tiamat is voor mij dood, en ik weet weer waarom ik geen recenties moet lezen.

Zenial

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-03-2004 14:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 18:46 schreef Chelman het volgende:
Zijn er nog meer mensen die de mening van Necronynke en Doomster kunnen staven? Ik wil namelijk niet nogmaals een telurstelling zoals Judas Christ blind aanschaffen.

quote:
Op 12 maart 2004 11:10 schreef Zenial het volgende:
Ik heb nu eindelijk de nieuwe Tiamat geluisterd. Ik verwachtte er eigenlijk niet veel van na de oersaaie Judas Christ maar er waren zoveel mensen zo enthousiast erover dat ik hem toch maar eens ben gaan luisteren... en ik maar wachten tot het eindelijk eens begint. WTF is hier nou anders aan dan Judas Christ? Dezelfde saaie slappe troep! Dit komt nog niet in de buurt bij oudere Tiamat, nog niet eens bij Skeleton Skeletron. Ik zit hier te luisteren naar Judas Christ deel II, Tiamat is voor mij dood, en ik weet weer waarom ik geen recenties moet lezen.

Ik heb hem net besteld.....

Dat zal mijn verzameling klote CDs dus weer met een doen stijgen.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-03-2004 14:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 14:19 schreef Chelman het volgende:

je zou eens wat materiaal kunnen dowloaden om uit te proberen.

anders is het toch zonde van de centen lijkt me (met die veel te hoge cd prijzen).

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-03-2004 14:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 14:26 schreef attila_de_hun het volgende:
je zou eens wat materiaal kunnen dowloaden om uit te proberen.

anders is het toch zonde van de centen lijkt me (met die veel te hoge cd prijzen).

Ik heb maar een stuk of 10-15 CDs die ik kut vind.

Misschien dat ik me eens op een P2P netwerk waag. (lang geleden deed ik het wel) Ik ben echter bang dat ik de verleiding niet zal kunnen weerstaan om 'nog een bandje' te checken.....

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 19-03-2004 14:36 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

niks mis met bandjes checken imo.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-03-2004 14:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 14:31 schreef Chelman het volgende:
Ik heb maar een stuk of 10-15 CDs die ik kut vind.

Misschien dat ik me eens op een P2P netwerk waag. (lang geleden deed ik het wel) Ik ben echter bang dat ik de verleiding niet zal kunnen weerstaan om 'nog een bandje' te checken.....

nou, dan doe je dat toch? dan kun je die daarna gericht aanschaffen. en je hoeft toch niet een hele cd te downloaden maar enkele nummers?

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 19-03-2004 14:38 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2004 14:19 schreef Chelman het volgende:

mocht je hem niet gaaf vinden en willen verkopen dan weet ik wel iemand die hem nog wil hebben

Sater
Usericon van Sater
Posted 19-03-2004 15:02 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik ook.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-03-2004 15:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Sorry kerols...ik verkoop geen CDs...al zijn ze kut.

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 24-05-2005 0:30 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik heb Tiamat live gezien op het Wave Gotik Treffen en dat was echt fantastisch, maar de cd's missen voor mij toch iets... heb dus maar een 'best of' samengesteld met de volgende nummers:

01. Cain
02. Wings of Heaven
03. So Much for Suicide
04. The Return of the Son of Nothing
05. For Her Pleasure
06. Dust Is our Fare
07. Phantasma de Luxe
08. Alteration x 10
09. The Ar
10. Gaia
11. Whatever that Hurts
12. The Sleeping Beauty
13. Clouds
14. In a Dream

...en zo heeft Tiamat alsnog een cd die ik geweldig vind

no text supplied

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-01-2012 17:57 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Het zal vast aan mij liggen, maar ik vind zowel Judas Christ als Prey geniaal en Amanethes niet terwijl ik juist ook wel fan ben van het oudere werk. Is het werk voor JC in dit geval net zo aan te raden? Zoja, welke plaat?

Ed
Usericon van Ed
Posted 30-01-2012 21:09 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2012 17:57 schreef Dirge for november het volgende:
Het zal vast aan mij liggen, maar ik vind zowel Judas Christ als Prey geniaal en Amanethes niet terwijl ik juist ook wel fan ben van het oudere werk. Is het werk voor JC in dit geval net zo aan te raden? Zoja, welke plaat?

begrijp ik het goed dat jij nog nooit Wildhoney heb gehoord!?

Dirge for november
Posted 30-01-2012 21:23 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat begrijp je geheel verkeerd. Ik heb 'm zelf origineel.

Ed
Usericon van Ed
Posted 30-01-2012 21:29 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2012 21:23 schreef Dirge for november het volgende:
Dat begrijp je geheel verkeerd. Ik heb 'm zelf origineel.

Is dat zo bijzonder? Iedereen heeft die wel gekocht toen die uitkwam, betere platen als die zijn er bijna niet! :D

Maar je vraag over hun tussenperiode? Weet ik ook niet zoveel vanaf, ik ben na a deeper kind of slumber afgehaakt (die is ook wel erg cool als je van ambient metal houd)

Dirge for november
Posted 30-01-2012 22:04 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

In het andere Tiamat topic (er zijn er twee) is die me ook al aangeraden, dus daar zal ik waarschijnlijk geen slecht aan doen! De tussenperiode inderdaad, ik ken The Astral Sleep, Clouds, Wildhoney, Prey en JC al. En voor mijn doen is dat wel bijzonder, een cd origineel hebben. Ik doe verder normaalgesproken alleen aan vinyl of studentenstijl als je begrijpt wat ik bedoel.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com