|
Auteur: |
|
|
Rock am Ring verdrijft formule 1 race Gepost door: Knoedel - 2003-10-27 19:36:46 - Bron: festivalinfo.nl Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden is de toekomst van de "Grand Prix van Europa" hoogst onzeker geworden. De datum van de race valt namelijk samen met het rockfestival Rock am Ring. "Rock am Ring" vindt al jarenlang onderdak op de piste in de Duitse Eiffel. Het festival trekt jaarlijks zo’n 70.000 bezoekers, die massaal hun tenten opslaan rond het circuit. De ongelukkige samenloop van omstandigheden zou het einde kunnen betekenen van de Nürburgring als toneel voor een Formule 1 Grand Prix, want de organisatie van Rock am Ring heeft al laten weten niet te willen wijken voor de Grand Prix. Verschillende grote bands zijn al vastgelegd voor het festival, en het is onmogelijk dat nog te verzetten. Ook de FIA heeft geen zin op zoek te gaan naar een andere datum, en dus lijkt het erop dat het legendarische circuit het veld moet ruimen. Festivalinfo houdt je op de hoogte van de ontwikkelingen rond Rock am Ring. |
|
dat ziet er wel weer goed uit, welke bands zijn er bevestigd, ik hoorde papa roach limb bizkit, linkin park |
|
quote: Nou, dan ga ik zeker |
|
ach vorig jaar werden de beste bands ook bijna als laatst bevestigd, maar alleen de sfeer daar is al fantastisch niet dat gezeik met die mojo festivalletjes als pinkpop en fields of rock |
|
Fuckin' hoogtepunt van kapitalisme (F1) mag lekker wijken voor Rock en Roll! (helaas is een organisatie als Rock am Ring zo groots en commercieel dat het niet veel uitmaakt... maar toch.. wel jammer van die F1 baan. Hopen dat ze een leuk circuit als vervanging vinden |
|
ìnderdaad, maar jammer dak dan weer fan ben van f1 en rock maar jah duitsland heb toch nog een ander circuit, laat portugal maar weer terug komen op de calender |
|
nee, nee, ZANDVOORT!! This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
mwa hockenheim is veel leuker ja maar zonde dat een race moet wijken voor een festival. dat festival kan toch ook in de buurt gehouden worden "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nee dat kan niet in de buurt is rock im park hetzelfde weekend. rock am ring heet niet voor niets rock AM RING, het zou raar zijn als dat ergens anders gehoden werd toch? |
|
quote: Valt me van je tegen Arjan, een festival gaat toch zeker voor een f1 race Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: festival kan toch ook ergens anders. race niet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: rock en roll, je bedoelt hoogtepunt can kapitalistische kut muziek "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Nou, dat is lang niet zo makkelijk. Je zag het met Dynamo, een andere plaats is niet zo makkelijk. In Duitsland is dat misschien wat makkelijker omdat ze meer ruimte hebben maar toch, is een heel geklooi. En daarbij zuigt formule 1 dus de race moet maar wijken Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
je zet een race niet zo makkelijk ergens anders neer als een festival, en een race zuigt niet die heerscht "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Index / Concerten |