|
Auteur: |
|
|
ff een lans breken voor deze band; ze stonden in de Melkweg als voorprogramma bij Anathema en daar was het geluid bagger-slecht(kwamen ze later zelf ook achter), maar ik heb hun laatste demo (Black Well) in m'n stereo zitten en die klinkt zeker wel goed! Invloeden van My Dying Bride, Anathema (van een paar jaar terug) en Opeth zijn duidelijk aanwezig zonder deze echt te kopieren. blabla dit lijkt wel reclame....sorry iemand die ze ook kent? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ahum, nummertje gedownload, is wel aardig. Maar als je dit hoort zou je haast denken dat er geen originele doom meer gemaakt word. |
|
Heerschende band!! |
|
ik heb ze ook een keer live gezien samen met fenris en garlic. Ze klinken enorm goed vin ik |
|
zeker een goeie band, heb ze ook gezien in amsterdam. had er meer van verwacht, maar dat komt door een serie lovende reacties van iemand die ik ken... zeker de moeite van het tsjekken waard! ik ben er ook bij de cd presentatie van officium, en bovendien spelen we zelf met ze op 9 november in heerhugowaard... Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
ken die band niet. ze hebben wel een mooie bandnaam in ieder geval. het is zelfs zo een naam waarbij je al een idee hebt van de muziek die ze spelen (melodieuze gothic/doom) waar kan ik materiaal downloaden |
|
|
|
wow invloeden van mdb, anathema en opeth. die band moet wel heerschen. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Eria d'Or's laatste demo is van redelijke hoge qualiteit als je het mij vraagt (okay so you didn't ). Gelukkig heeft de zanger nu niet meer zo'n extreem Nederlands accent (ouder werk wel). Niet dat de kans groot is dat je hem treft maar een voledig nummertje van hun zit in de roulatie van doom-metal.com radio (niet als reclame bedoelt). Maar geen idee of het ut wachten waard is gezien ik er zo'n 50 nummers ofzo in roulatie heb en nog op shuffle mode ook. But you never know? "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
Index / Heavy Metal |