|
Auteur: |
|
|
Deze twee black/deathbands zijn op Zaterdag 15 november te bezichtigen in de Gonz in Gouda. Deur open: 22:00 Aanvang bands: 22:30 Einde bands: 00:30 Deur dicht: 01:00 Prijs: 2,50 voor leden 5,00 voor niet-leden Komt alleen een biertje drinken en van de klanken van Hollandsch grootste kaasconsumeerders en Den Haags black metal trots genieten! http://www.degonz.nl one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Lijkt me op zich best leuk om eens naar Gouda te gaan, misschien ben ik erbij. |
|
Hm, ik ga misschien ook wel @arrebar: We kunnen via Den Haag naar Gouda, ik spreek je vanavond wel ff op MSN |
|
Imbolc is ook goed. Leuke bassiste |
|
Kaassie kaassie! |
|
quote: is goed. wat voor bier hebben ze eigenlijk in de gons en hoe duur "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Amstel Tap 1,20 (11 voor 12 pleuro) Murpheys Tap 1,40 Vos Fles 1,50 Palm Fles 1,50 Koninck Fles 1,50 one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
hoe kom je bij de gonz vanaf het station "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik had graag gekomen, maar het is voor mij makkelijker om naar de Baroeg te gaan, waar ik The Crown, en TMDC kan gaan zien. Daarnaast is the Crown toch veel beter dan imbolc en Doncker (al ken ik doncker niet). Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Je loopt het station uit aande kant van het busstation (Niet aan de kant van de bewaakte fietsenstalling) de Spoorstraat in, die loop je helemaal uit tot je bij een groot kruispunt komt, daar ga je de brug over, dan ga je direct links en dan loop je met de weg mee, je loopst langs een Kijkshop, de Hema en een Intertoysfiliaal, dan ga je rechts, aan je linkerhand heb je een gebouwtje, daar loop je emt een boog omheen, daarna ga je links de Zeugstraat in. Dan blijf je alsmaar rechtdoor lopen, op een gegeven moment moet je een straat (de Tiendeweg) oversteken. Daarna loop je lang een parkje aan de rechterkant een een Joods gedenkmonument aan de linkerkant, direct na dat monument (poortje) is het het eerste gebouw links. Jeruzalemstraat 11 dus. Hoop dat je hier iets mee kan. Tot zaterdag! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
elfensteen heeft zojuist om mysterieuze reden afgezegt en nu zal ik helaasch ook thuisblijven "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Godverdomme, had je dat niet twee minuten eerder kunnen zeggen. Ik ben echt lang bezig geweest met dat verhaal. Naja, jammer dat je niet komt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
He lamlul! Of je kijkt bij de eerste mailtjes die ik je stuurde... Zat een wandelroute en autoroute bij... En die en die gaat niet, en aangezien ik niet alleen mag van mijn moeder en ik van mijn zakgeld alleen een treinkaartje had kunnen komen, blijf ik toch maar thuis op de bank Het Lagerhuis kijken. Ziet u zaterdag heer Sater, eerst effe Goudsche koekkies scoren en vlaggetjes... |
|
quote: ja sorry ik hoorde het ook net pas. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hahahaha, ik wist dat ik ergens een beschrijving had maar die kon ik nergens vinden. Kanker. Naja tot zaterdag KAAAAASS! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Index / Concerten |