IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : The Cave of Satyr \"Lagere drankprijzen voor vroege vampiers\"
vainemoinen
Usericon van vainemoinen
Posted 05-11-2003 12:10 by vainemoinen Wijzig reactieProfiel van vainemoinenQuote dit berichthttp://www.thecaveofsatyr.tk

THE CAVE OF SATYR alternatieve dansavond
www.thecaveofsatyr.tk
VRIJDAG 14 NOVEMBER
*GOTHIC*WAVE*ROCK*ELECTRO*INDUSTRIAL*METAL*
Waar : De kelder van Cafe Du Lac
Haarlemmerstraat 118 Amsterdam
tijd : 22:00 - 03:00
entree : € 4,--
DJ's : Crudelia & Vainemoinen
gast Desiderium
Cafe Du Lac beloond vroege vampiers met lagere drankprijzen!!!!!!!!!!!!!!!!
tussen 22:00 & 23:30
bier/fris : € 1,--
wijn : € 1,50
thecaveofsatyr@yahoo.com

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 05-11-2003 12:27]

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 05-11-2003 12:12 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

dan ga ik wel in 't studentcafe hier in deventer zitten. Even duur en minder kans op een anale verkrachting.

campske666
Usericon van campske666
Posted 05-11-2003 12:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Dat zal wel weer een freak-fest worden...

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-11-2003 15:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 12:12 schreef impaled succubus het volgende:
dan ga ik wel in 't studentcafe hier in deventer zitten. Even duur en minder kans op een anale verkrachting.

Welk studentcafé in Deventer?

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 05-11-2003 15:02 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 15:00 schreef ZelThoR het volgende:
Welk studentcafé in Deventer?
brink 21, drie cafe's in een gebouw.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-11-2003 15:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 15:02 schreef impaled succubus het volgende:
brink 21, drie cafe's in een gebouw.

Hmm, ik dacht dat het enige studentencafé de paap, of iets dergelijks naars, was. Ben ook welgeteld één keer in Brink 21 geweest, had volgens mij nogeneens door dat er 3 café's zaten

Maar genoeg offtopic

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-11-2003 15:10 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik zat in de trein naar Tilburg, komt een conucteur aan met lang haar. Denk a das cool.
Hij controleerd de kaartjes, en even later komt hij terug, en geeft me een flyer voor dit feest, of dat wat voor mij zou zijn, en weg was ie.
Bleek hij achter me te zitten, en vroeg "en is het wat voor jou?"
Toen hebben we nog even over dit feest gehad, en over metal...
Zulke conducteurs moeten er meer zijn

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-11-2003 17:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 15:10 schreef zillah-morte het volgende:
Ik zat in de trein naar Tilburg, komt een conucteur aan met lang haar. Denk a das cool.
Hij controleerd de kaartjes, en even later komt hij terug, en geeft me een flyer voor dit feest, of dat wat voor mij zou zijn, en weg was ie.
Bleek hij achter me te zitten, en vroeg "en is het wat voor jou?"
Toen hebben we nog even over dit feest gehad, en over metal...
Zulke conducteurs moeten er meer zijn

Toch niet toevallig met een bril, knetterlang haar en een sik?

zillah-morte
Posted 05-11-2003 17:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Nee. Haar tot over de schouder, bruin. Geen bril, geen sik. Hij was mede organisator ofzo.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-11-2003 17:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 17:38 schreef zillah-morte het volgende:
Nee. Haar tot over de schouder, bruin. Geen bril, geen sik. Hij was mede organisator ofzo.

OK. Zou ook te toevallig zijn dat de ene toffe conducteur die ik gezien heb dezelfde is

zillah-morte
Posted 05-11-2003 17:41 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 5 november 2003 17:39 schreef ZelThoR het volgende:
OK. Zou ook te toevallig zijn dat de ene toffe conducteur die ik gezien heb dezelfde is

Dus er zijn meerdere toffe conducteurs?
Op welk traject zat jij dan?

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 05-11-2003 23:11 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Dat is Ramon, die werkt op het traject Haarlem-Maastricht. Hij is DJ bij Cave Of Satyr en een toffe gast

no text supplied

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 05-11-2003 23:15 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

de kelder van café dulac is echt een hele coole, sfeervolle locatie. jammer dat er altijd van die lamme muziek wordt gedraaid.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 06-11-2003 1:00 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 17:41 schreef zillah-morte het volgende:

Hahaaaaaa die conducteur had mij ook een flyer gegeven! Toffe gast!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 06-11-2003 1:17 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 12:12 schreef impaled succubus het volgende:

Nou zeg...vroeger kickte je daar wel op...je wordt echt oud!

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-11-2003 2:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 17:41 schreef zillah-morte het volgende:

Dit was op de nacht stoptrein van Enschede naar Deventer. Hij zei ook nog dat ie in een metalband zat, weet alleen zo niet meer welke.

Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com