|
Auteur: |
|
|
THE CAVE OF SATYR alternatieve dansavond www.thecaveofsatyr.tk VRIJDAG 14 NOVEMBER *GOTHIC*WAVE*ROCK*ELECTRO*INDUSTRIAL*METAL* Waar : De kelder van Cafe Du Lac Haarlemmerstraat 118 Amsterdam tijd : 22:00 - 03:00 entree : € 4,-- DJ's : Crudelia & Vainemoinen gast Desiderium Cafe Du Lac beloond vroege vampiers met lagere drankprijzen!!!!!!!!!!!!!!!! tussen 22:00 & 23:30 bier/fris : € 1,-- wijn : € 1,50 thecaveofsatyr@yahoo.com [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 05-11-2003 12:27] |
|
dan ga ik wel in 't studentcafe hier in deventer zitten. Even duur en minder kans op een anale verkrachting. |
|
Dat zal wel weer een freak-fest worden... |
|
quote:brink 21, drie cafe's in een gebouw. |
|
quote: Hmm, ik dacht dat het enige studentencafé de paap, of iets dergelijks naars, was. Ben ook welgeteld één keer in Brink 21 geweest, had volgens mij nogeneens door dat er 3 café's zaten Maar genoeg offtopic Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik zat in de trein naar Tilburg, komt een conucteur aan met lang haar. Denk a das cool. Hij controleerd de kaartjes, en even later komt hij terug, en geeft me een flyer voor dit feest, of dat wat voor mij zou zijn, en weg was ie. Bleek hij achter me te zitten, en vroeg "en is het wat voor jou?" Toen hebben we nog even over dit feest gehad, en over metal... Zulke conducteurs moeten er meer zijn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Toch niet toevallig met een bril, knetterlang haar en een sik? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nee. Haar tot over de schouder, bruin. Geen bril, geen sik. Hij was mede organisator ofzo. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: OK. Zou ook te toevallig zijn dat de ene toffe conducteur die ik gezien heb dezelfde is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dus er zijn meerdere toffe conducteurs? Op welk traject zat jij dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dat is Ramon, die werkt op het traject Haarlem-Maastricht. Hij is DJ bij Cave Of Satyr en een toffe gast no text supplied |
|
de kelder van café dulac is echt een hele coole, sfeervolle locatie. jammer dat er altijd van die lamme muziek wordt gedraaid. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Hahaaaaaa die conducteur had mij ook een flyer gegeven! Toffe gast! |
|
quote: Nou zeg...vroeger kickte je daar wel op...je wordt echt oud! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dit was op de nacht stoptrein van Enschede naar Deventer. Hij zei ook nog dat ie in een metalband zat, weet alleen zo niet meer welke. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Index / Muziek algemeen |