|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zondag 16 november speelt GRINROTH in Down Town Café Mukkes samen met Melanocaster. Het begint om 16.00 uur. quote: Daar doen we dus aan mee! [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 06-11-2003 14:19] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
hmm hmm klote dat de avond ervoor pluerisy speelt |
|
quote: gelukkig zijn we niet van die meitjes zoals in grunn Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
eej grinroth speelt ook 12 nov op de fc awards ? te liwwadden (romein) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Helaas niet!!! Twee van onze bandleden zijn verhinderd. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
jezus christus weer een kaartje voor jan lul gekocht Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Hey van welke site komt dit?? Kun je je hier voor opgeven ofzo?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: http://www.st-hetpodium.nl/ gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Is helaas tegelijk met aeternus dus ik ben er niet. Maar succes enzo How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:gee thanx! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het adres van Mukkes: Grote Hoogstraat 26, 8911 HB, LEEUWARDEN, 058-2159800 gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Rustig aan he... Welke band komt er eigenlijk uit Friesland? Als het lukt kom ik wel even kijken. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Ik denk dat de rockformatie Melanocaster uit Friesland komt. Onze drummer komt wel uit Friesland. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 07-11-2003 17:45] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: boeiend, dat is toch gay No meat is sweater |
|
quote: Du hast recht Frantzie gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
*schop* gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Jammer, veel betere concerten elders in het land. |
|
Noem er een paar!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
als fries blijf je toch in friesland! |
|
quote: Aeternus in Baroeg Forgotten Tomb in Goudvishal |
|
Aeternus is idd. een goede band... [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 22-01-2005 10:26] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Dat was cool! Grinroth is een goeie band 11.45: restate my assumptions |
|
Ik hoop binnenkort de opnamen te horen. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 22-01-2005 10:25] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Was er wat drukte? |
|
Weinig publiek. Waarschijnlijk wisten ze ook niet precies wat ze zouden krijgen. Radio Mercurius kondigde ons aan als zijnde een "hardrockband met metalinvloeden". Dat werd in de pauze wel bijgeschaaft. Dan de vragen: "Hoe is de band ontstaan?" of "Is er wel publiek voor deze herrie". We hadden eigenlijk een vraag terug moeten stellen: "Wanneer bent u begonnen met dit werk?". Gewoon de interview omdraaien. Komende donderdag avond wordt het concert uitgezonden op Radio Mercurius. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |