|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
heb wel verstand ervan, maar ik werk nooit met die scripts, kan je opschrijven wat precies de opdracht is? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Je hebt er verstand van, maar je kan niet scripten??? Hoe kan dat nou ? Het is nu al te laat (sorry), maar wat is de opdracht? Ik ben nu wel nieuwsgierig, misschien had ik het op kunnen lossen....puppetsprite (4) blablabla Ik heb vorig jaar aardig wat lessen in director gevolgd en ik scripte er menig student InteractieveMultiMedia uit ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote:stoer Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Helaas niet stoer genoeg om een een beetje positiever zelfbeeld te creeren..... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |