|
Auteur: |
|
|
Wie heeft em al gehoord, en wat vinnie er van ? Hij is topklasse !! Combinatie van hun beste albums !! |
|
ik heb hem nog niet gehoord maar ik wil hem wel horen en wel zo snel mogelijk! my dying bride regeert namelijk |
|
Ah vuile rat... hij heeft em al hoor... IK WIL EM OOK!!!!!!!!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Hij is gewoon met AudioGalaxy te downloaden hoor |
|
Ik ook hoor Maar kon niet wachten |
|
ik wil ook alles origineel.. Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
keb alleen dat nummer Raven and the Rose gehoord (van digitalemetal.com) ... en ... joah ... niet schlecht ... maar toch lijkt me TLTS en TAATDR beter .. maarja ... neemt niet weg dat ik hem wel direct ga kopen zodra ik hem zie Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik moet toegeven dat ie goed klinkt. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik ga em van de week ff kopen, I my dying bride Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik heb hem ook, vind hem nogal tegenvallen. ze gingen weer de goeie kant op met light at the end of the world, maar deze is een stuk softer en ik mis af en toe de echte MDB sfeer... morgen ff aaron (zanger) aan de tand voelen waarom dat zo is, hehehe Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
Ik heb mijn exemplaar vandaag binnen. En ik geef Strotgrunt wel gelijk: hij is een stuk softer, iets te soft naar mijn mening. De magie van goeie Doom Metal is juist dat de langzame stukken opbouw zijn voor een spectaculair-kippevel-stukje ... maar de spectaculaire-kippenvel-stukjes ontbreken op the Dreadful Hours ... vind ik Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik vind het wel een lekkere plaat. |
Index / Heavy Metal |