IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : IJsland Vorige pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 30-05-2006 23:22 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

troost je,
iedereen kent elkaar op Ijsland en het vrouwenoverschot is zwaar overrated..
niemand wil als de slet van reijkjavik* bekend staan, dus qua vrouwenoverschot wordt het toch handwerken

hehehe,

Lijkt me een zeer cool land.. ken ook een ijslander die in NL woont en die kan er leuk over vertellen!

*) hoe de fuck je dit ook schrijft!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 31-05-2006 11:15 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

IJsland est!

Hun grappen zijn van mijn niveau:
"Wat doe je als je verdwaald in een IJslands bos?"

"Opstaan."

Als je deze begrijpt ben je in IJsland geweest. Vergeet vooral je muskietennet niet als je naar Myvatn gaat.

Hersenloze Mayonaise eten

Marjolijn
Satyricon heerscht
Usericon van Marjolijn
Posted 31-05-2006 17:05 by Marjolijn Wijzig reactieProfiel van MarjolijnQuote dit bericht

Een vriendin van mij heeft 5 IJslandse paardjes. Als je van paarden houdt is IJsland een ideaal land. Die paardjes zijn zo tof! Kunnen inderdaad andere gangen dan normale paarden, de zogenaamde to(met puntjes)lt, dat is echt cool.
Ik ken ook wel 1 IJslands woord: YIIAAAUUUWWW!!

Dat betekent zoiets als ja.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 30-07-2006 14:16 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Tijdens een groot deel van de hittegolf in Nederland bracht ik de tijd door in het prachtige IJsland.

Land van geisers, prachtige en grillige landschappen, gletsjers, watervallen, walvissen, papegaaiduikers, zeeleeuwen, etc.
Zo'n 3600 kilometer afgelegd in twee weken. Temperaturen van 8 tot 12 graden. Heerlijk!

Een kleine selectie uit 931 foto's:

Pittoresk waterval landschap.

Enkele kleurige landschappen in de bergen:

Het hoogste punt bereikt. En er stond een koud wind…

Bij de uitloper van een gletsjer. Verder lopen was te gevaarlijk zonder gids en zonder speciale ijsschoenen.

Op een (uitloper van een) gletsjer. Het betreft de uitloper Skaftafellsjökull, dat deel uitmaakt van de gletsjer Vatnajökull, welke 8400 km2 is en daarmee de derde gletsjer van de wereld. Het bedekt 15% van IJsland.)
Leuk detail: een gids viel na twee minuten van de tocht al in het ijskoude water en werd meteen afgevoerd.
De Himalaya-scene (!?) van Batman Returns was vlakbij opgenomen.

Gletsjermeer (Jökulsarlon). Scenes voor de films A View To A Kill, Die Another Day, en Lara Croft: Tomb Raider werden hier ook opgenomen.
Ter plaatse denk je echter geen moment aan die films.

Een woestere waterval (Dettifoss). Links-boven (achter de rots) de nevel van een andere waterval.

Water dat met veel geweld naar beneden gaat.

En ook met veel geweld op je af lijkt te komen.

Een lavaveld. Welkom in Mordor.
Het Amerikaanse en Europese vlak gaan hier langzaam uit elkaar. Vandaar dat het vulkanisch nog steeds actief is.

Pruttelende en sissende modderpoelen. De geur van rottende eieren was doordringend...

Oog in oog met een bultrugwalvis. Normaal zie je alleen maar de rug...

Een papegaaiduiker. Schijnt een delicatesse te zijn.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-07-2006 14:23 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Mooie foto's

Ik wil ook nog wel eens naar Ijsland.

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 30-07-2006 14:58 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Gaaf zeg

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 30-07-2006 16:49 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Fantastische foto's!!!! Vriendin van me zit momenteel ook ginds vr een maandje... ben eens benieuwd naar haar verhalen als ik dit allemaal zie!!

Member of the iso-betawuste crew!!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com