![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi mooi, gezamelijk met ryn zillah-morte en skullfuck nog eventjes naar gekeken. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
en met snaack, al was die te zat ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Nee hoor, ik weet zelfs nog dat ik in je kont kneep! ![]() ![]() |
|
ik heb er met de halve kroeg voor de deur van de kroeg naar staan kijken: mooi hoor. Alleen raar om te merken wat voor invloed 't op mensen heeft, iedereen werd ineens een stuk drukker leek wel. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Je moet wel bewegen, anders krijg je het koud buiten ... this user is dead ![]() |
|
Ik heb het ook gezien (ongeveer ![]() was wel mooi respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
ik heb het nie gezien. hij was bijna vol en toen werd ik naar binnen gesleurd anders kwam ik de kroeg nie meer binnen ![]() ![]() |
|
quote: "better luck next time" this user is dead ![]() |
|
hehe ik heb het ook gezien, en het was idd met een rode gloed.. was wel mooi ![]() |
|
quote: Uhm dat is best wel vaker zo tijdens maansverduisteringetjes ![]() ![]() |
|
. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Ha. ik werd ook druk rond de maansverduistering, maar dat was omdat ik mocht gaan afsluiten en dus snel in mijn bedje zou liggen. ![]() ![]() |
|
quote: Is dat het poollicht? Dat was toch pas ook? www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
Ja, maar dat was niet te zien (iig hier niet door de bewolking) ![]() |
|
Mooi, ik heb dus niks gemist. ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
quote: hehe dat dacht ik wel dat 't niet ging lukken moet je ook geen pilsjes drinken huh ![]() maar 't was wel echt mooi ja, twas hier iig superhelder ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |