|
Auteur: |
|
|
Als ik ga dan ga ik naar Nighttown (Rotjeknor). 25 Feb. komt n.l. voor mij erg slecht uit... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Suus en ik gaan ook naar de 013 ... lijkt me goed plan om ff ergens af te spreken |
|
ja, leuk! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Dat id had ik ook. Damn!!! Ik heb nog OV, mijn bewegings vrijheid is dus vrij beperkt, wanneer komen jullie in Zwolle?? |
|
quote: ben je een woordje (geen) vergeten |
|
nee hoor, want met een OV heb je nog steeds een behoorlijk beperkte bewegingsvrijheid Met de auto is een stuk gemakkelijker! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
in Tilburg is prima te komen met ov! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Met een OV heb je meer bewegings vrijheid dan zonder ... |
|
quote:Ja het is prima te lopen vanaf het station. |
|
Je moet alleen weten waar 013 zit, anders zoek jeje het apenlazarus! http://www.013web.nl staat een goede routebeschrijving als je met het openbaar vervoer komt. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Prima doen we dat.... Ik moet alleen eerst nog repeteren dus ik verwacht dat ik rond 5 uur/half 6 in de 013 ben..... Wat we zouden kunnen doen is afspreken aan het begin van de garderobe NA After Forever (en dus voor Orphanage die ik al meer dan 10 keer gezien heb dus een keer missen kan geen kwaad). Ideetje? |
|
is goed wat mij betreft..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
OK... bij deze afgesproken..... Jullie herkennen me denk ik wel van de foto (mijn zwaard laat ik thuis) |
Index / Concerten |