|
Auteur: |
|
|
Instil vervangt Darkest Hour. edit: zielige hoofdletters uit de topictitel omgezet. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 10-11-2003 11:11] |
|
oja, heb instill net gezien... pech voor mij, maar ik ga wel joepie jee |
|
Ik ga ook, maar dan lekker in de Baroeg. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
beter! Instil beukt de laatste tijd wel erg hard, dus mooi meegenomen dat zij ook spelen! ik ben dan ook zeker aanwezig inclusief de distro. |
|
Ik ga hier geloof ik ook bij zijn Alleen nog ff regelen dat mijn late dienst van vrijdag omgezet wordt naar een vroege... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Maar wel voor een nieuwe spelfout gezorgd menneke... The Croewn Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ga ook, maar dan pas in Tilburg, 30 november. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
ik moet cancellen, ga zustertje spelen voor DMTR |
|
quote: Ow? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Eh, ja was ooit wel de bedoeling ja... Nja, msn!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Heb dit gezien maar dan in de baroeg. Hahahaha en oh wat was The Monotoon Deathcult weer slecht!! Geniaal hoe ze een kleine zaal als de baroeg leeg kunnen spelen! Bij textures (eerste band) stonden er al weinig mensen (er was ook weinig aan) maar bij tmdc gingen al die mensen ook nog eens bij de bar staan. Wat kunnen die jongens toch vreselijk saai en eentonig spelen. Wat heb je aan twee grunters als die allebei precies hetzelfde grunten? Wat heb je aan een zes snarige bas als je d'r niks van hoort? Gelukkig maakte The Crown de avond wel weer goed. Blijft een geweldige live-band en het publiek ging aardig los. Heersch! Zenial |
|
Gaaf concert, mooie weekend inluider! Instil: Weinig aan om eerlijk te zijn. Monolith: Was wel gaaf, niet uitzonderlijk voor hun doen. The Crown: maakte hun naam weer waar en maakten de avond goed! Heerschend! Ik moet zeggen dat dit een van de eerste keren was dat arnhem zo mager vertegenwoordigt was in het publiek, maar dat maakte weinig uit, erg gelachen! |
|
k ben benieuwd... ik zie ze de 30e in 013 pas |
Index / Concerten |