|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
helaas. geen topic meer. doei. [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 10-11-2003 17:30] |
|
zal eens kijken XXX |
|
Wat is er dan mis? |
|
beetje onleesbaar als je t mij vraagt Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Buiten het feit dat ik pop-ups haat, had het mijns inziens toch ook ietsjes soberder gemogen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: je kunt aan het begin kiezen of je een popup wilt of niet |
|
quote: En in dat geval ziet het er dus nog slechter uit. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
ok het is dus NIET handig om witte tekst op een wit/zwarte achtergrond te plaatsen .. is namelijk erg vermoeiend lezen ... Oh en hier en daar kloppen afmetingen niet (plaatjes, frames) |
|
quote: Ik heb geen last om het te lezen, en zie cht geen slecht geplaatste frames enz. Met welke resolutie werk je? Of gebruik je soms Netscape? [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 10-11-2003 17:07] |
|
IE6 1024x768 en je ontwerpt een site toch zodat 90% de site goedziet of nie? |
|
maar mag ik dan iig weten om wekle plaatjes het gaat? |
|
uhm.. waar is de link nu? |
|
volgens mij http://www.wickedpunkzine.tk leuk heh die mensen die niet tegen kritiek kunnen en dan maar even de link weghalen edit: volgens mij is die hele site nu weg ofzo, of ik snap de navigatie niet [Dit bericht is gewijzigd door codex4 op 10-11-2003 18:11] |
|
Nu is alles inderdaad weg, wat op zich wel spijtig is. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
? huh? wie maakt er nou iets, en maakt het daarna weer stuk? |
|
quote: mensen die mislukt zijn misschien? |
|
maar waar gaat die hele zine eigenlijk over? |
|
ik hou eigenlijk toch niet van punk |
|
quote: gaat die zine daarover? naja, dan boeit het me niet dat hij het niet doet |
|
Sorry ik zie net dat mijn zus (de maker van de site) onder mijn account heeft gereplied en de beginpost gewist heeft. Ze zal er wel haar redenen voor hebben. excuses daarvoor |
|
tis weg..foetsie..disparue...ribbedebie... [Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 10-11-2003 21:19] Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: weer die vrouwen!!! |
|
Ik vind het Wicky logo wel grappig, maar de site zelf vind ik niet leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
torment soul ben jij rowald? (niet dat ik je ken) maar ben je zo bang voor kritiek dat je het eerst hier probeert voordat je het aan de hardcore/punk elite van Reflections msgboard laat zien? aangezien je daar altijd poste over je zine maar ook veel kritiek ontving? gewoon nieuwschierig, mocht je je aangevallen voelen neggeer mijn post dan maar. |
|
tormented soul doet zijn naam in ieder geval eer aan. Wat meer ruggegraat zou geen kwaad kunnen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |