|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Trouwens vraagje speel je zelf in een van de bands of wat ? *burp* |
|
Laat ik maar eens komen, dan.. Niet ver weg, heb ik ook weer wat te doen. zo kan ie wel weer |
|
Ik ken de bands niet waarzo kan je beetje luisteren ik wil er wel heen aangezien het zowat me achtertuin is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Precies! Dus: |
|
quote: tot vanavond "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Was een leuk feestje daar in Waterningen |
|
quote: idd "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ben niet geweest. de vriend waarmee ik zou gaan was ziek ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vond het ook wel geinig... Ik vond bij Triple 7 alleen het koRn gehalte erg hoog, door die extra snaar, en vooral de solo's waren wel gaaf, maar deden mij echt meteen aan mijn Numetal-periode denken... Gelukkig hadden ze een leuke veraasing aan de bar, alwaar ik een Hertog bestelde en daar voor een zeer zachte prijs een fles Hertog Jan Primator in mijn handen geduwd kreeg. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
was wel leuke avond en heerlijk die primator ofc wel jammer dat dat bas snoertje bij annatar er paar keer uitviel |
|
quote: Ehm ja... Ik had mijn band een stuk lager gedaan als ik normaal heb. Dan zit mijn gitaarband normaal dubbel en klemt mijn zender goed, nu zat ie op een enkele band en gleed ie er een beetje te makkelijk af Nou ja nu toch maar weer een klein stukje hoger gehangen en mijn klem een beetje strakker gebogen... zou nu niet meer moeten gebeuren |
|
Alex!!! |
|
quote: ach het klonk allemaal nogsteeds beter dan vrijdag he al was dat ook wel gezellig |
|
quote: Michiel!!!!!!!!! Wat heb je weer een heerlijk bescheiden onderschriftje |
|
Alles goed beste kerel? En ben je nog een beetje lief voor Bassbeestje? (ik ben overigens ook weer aan het bassen geslagen, luister en huiver HIER ) quote: Tsja.. Ik zal hem niet gaan tegenspreken. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |