![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() We hebben een dik half jaar hard gewerkt aan een compleet nieuw repetoire. En a.s. vrijdag is het tijd om eens een lekker potje Mytholic-metal te laten horen in de Joek in Geldrop. ![]() ![]() Wie komt er kijken ? ![]() ![]() |
|
Geldrop ligt trouwens in de buurt van Eindhoven ![]() ![]() ![]() |
|
gave foto Bonnie.... maaruh wat voor muziek is t nieuwe Mytholic?? ![]() |
|
quote: http://www.mytholic.nl/oefen/etherealhunter.mp3 http://www.mytholic.nl/oefen/nieuwnummer.mp3 ik zou zeggen een stevig potje blauwe spijkerbroeken metal ![]() ![]() |
|
quote: da klinkt nie verkeerd, kerel!!!!! ik vind jullie zanger heersen...... doet me denken aan Iced Earth ![]() ![]() |
|
p.s. Mocht je a.s. zondag niks te doen hebben!!!!! ![]() ![]() |
|
quote: zal effe kijken of ik dan nog leef. heb de zaterdag ervoor een optreden in Bodegraven met WOF. ![]() ![]() ![]() |
|
kiek moar!!!! ![]() ![]() |
|
Ik ben uiteraard van de partij! Wat moeten jullie zonder zanger. ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
quote: hedde gij pokon gebruikt ofzo???? ![]() ![]() |
|
quote: ja hahaha lol ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Klinkt aardig maar die keyboard is me toch een doorn in het oor ![]() ![]() |
|
quote: smaken verschillen. proost ![]() ![]() ![]() |
|
quote: hahaha, die toetsen zijn iig slecht te horen, da hebben ze jouw gedaan hoor!!!! ![]() ![]() |
|
Ik kan niet, ik ga naar After Forever... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
(zucht) Vooruit dan, laat ik dan ook maar eens aanwezig zijn. ![]() ![]() ![]() |
|
Mooi zo ![]() ![]() ![]() |
|
Hebben wij trouwens een nieuwe zanger ofzow?!?!? ![]() Chris, ouwe jongen geef ons eens wat opheldering, want niemand verslaat natuurlijk onze eigen Bruce Dickinson en Matthew Barlow ineen: Willy!!! ![]() ![]() ![]() |
|
Bonnie, Bill kan zelfstandig komen, maar weet ie hoe ie er kan komen?? Ik kan hem weer es niet meelen ![]() ![]() Daarentegen, ik heb hier nog nooit kunnen meelen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik denk het wel ![]() maar effe ontopic : wie komt er naar Geldrop ? ![]() ![]() ![]() |
|
Ik denk dat we Myth of Fury ook wel kunnen verwachten... ![]() (einde flauwe grappen modus en weer ontopic) ![]() |
|
Eej knulletjes, dat klinkt verrektes lekker man! Moeten maar weer eens wat in de Splinter regelen ![]() Ook ik zit vrijdag bij After Forever hysterisch te springen in mijn jurk en lakstring, met nepnagels en oogschaduw, dus kan ik helaa(r)s niet aanwezig zijn ![]() In ieder geval SUCCES! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ROFL jammer hahaha. wel foto's knippen he ? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |