|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
We hebben een dik half jaar hard gewerkt aan een compleet nieuw repetoire. En a.s. vrijdag is het tijd om eens een lekker potje Mytholic-metal te laten horen in de Joek in Geldrop. Wie komt er kijken ? |
|
Geldrop ligt trouwens in de buurt van Eindhoven |
|
gave foto Bonnie.... maaruh wat voor muziek is t nieuwe Mytholic?? |
|
quote: http://www.mytholic.nl/oefen/etherealhunter.mp3 http://www.mytholic.nl/oefen/nieuwnummer.mp3 ik zou zeggen een stevig potje blauwe spijkerbroeken metal |
|
quote: da klinkt nie verkeerd, kerel!!!!! ik vind jullie zanger heersen...... doet me denken aan Iced Earth |
|
p.s. Mocht je a.s. zondag niks te doen hebben!!!!! prog/thrash fest in Roosendaal met 777, Angels decay, Stronghold, Hatred en Gallowmere |
|
quote: zal effe kijken of ik dan nog leef. heb de zaterdag ervoor een optreden in Bodegraven met WOF. |
|
kiek moar!!!! |
|
Ik ben uiteraard van de partij! Wat moeten jullie zonder zanger. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: hedde gij pokon gebruikt ofzo???? |
|
quote: ja hahaha lol |
|
quote: Klinkt aardig maar die keyboard is me toch een doorn in het oor |
|
quote: smaken verschillen. proost |
|
quote: hahaha, die toetsen zijn iig slecht te horen, da hebben ze jouw gedaan hoor!!!! |
|
Ik kan niet, ik ga naar After Forever... |
|
quote: |
|
(zucht) Vooruit dan, laat ik dan ook maar eens aanwezig zijn. |
|
Mooi zo |
|
Hebben wij trouwens een nieuwe zanger ofzow?!?!? Chris, ouwe jongen geef ons eens wat opheldering, want niemand verslaat natuurlijk onze eigen Bruce Dickinson en Matthew Barlow ineen: Willy!!! |
|
Bonnie, Bill kan zelfstandig komen, maar weet ie hoe ie er kan komen?? Ik kan hem weer es niet meelen Daarentegen, ik heb hier nog nooit kunnen meelen |
|
quote: Ik denk het wel maar effe ontopic : wie komt er naar Geldrop ? |
|
Ik denk dat we Myth of Fury ook wel kunnen verwachten... (einde flauwe grappen modus en weer ontopic) |
|
Eej knulletjes, dat klinkt verrektes lekker man! Moeten maar weer eens wat in de Splinter regelen Ook ik zit vrijdag bij After Forever hysterisch te springen in mijn jurk en lakstring, met nepnagels en oogschaduw, dus kan ik helaa(r)s niet aanwezig zijn In ieder geval SUCCES! |
|
quote: |
|
quote: ROFL jammer hahaha. wel foto's knippen he ? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |