|
Auteur: |
|
|
yo yo... dingus organiseert weer eens een puik grindcore feestje!! |
|
en Error in Dis in boskoop, dus.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ah , te gek, jullie komen dus |
|
Wij hebben daar ruim twee en een half jaar terug opgetreden en moeten nu nog steeds geld krijgen van die kankerzaal.Stelletje eikels beloven elke keer vanalles en als het er op aan komt is er weer niemand die ergens iets van weet.Nou gaat het mij niet om het geld maar wij hebben wel kosten gemaakt ivm huren van bus e.d. en die kosten zouden wij toch graag eruit halen.We hoeven niks te verdienen met optreden maar het moet geen geld gaan kosten want dan speel ik liever niet. Stelletje klootmongolen daar in die kutkankerzaal,dat ze maar allemaal de tyfus krijgen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hebben ze nog steeds niet betaald? wat een jokers... martijn_tim@hotmail.com mail hem hierover!! |
|
quote:We hebben misschien wel 6 verschillende mensen daar gemaild en gebeld en iedereen schuift het af op iemand anders zodat wij eigenlijk helemaal niks kunnen. Van mij mag die hele toko afbranden... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
beetje slecht geregeld dus, hoop maar dat t goed gaat als wij spelen |
|
Bestaat dat nog? Dacht dat die allang het loodje hadden gelegd. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
zeker bestaat t nog... ik moet toegeven dat t wel een toffe zaal is |
Index / Concerten |