|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Solly |
|
quote: ff ehbo site checken |
|
Ach .. het kan de opener van vorig toch niet doen vergeten .. |
|
quote: Die is toch niet ge-update. Misschien een ideetje om met SH wat te doen? 't is wel boven jullie niveau natuurlijk maar je kunt ook voor de grap een cover avondje doen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Misschien, al lijkt het me geen goed idee...we zijn niet bepaald Rocks materiaal |
|
quote: Nou volgens mij valt dat wel mee. Vorig jaar was er ook best gevarieerde bands daar. En daarom anders ook de covers. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
SH ? Bestaan die nog? |
|
quote: Ja maar we hebben op het moment geen covers ingestudeerd, maar we zijn wel bezig met een stuk of 3 nieuwe nummers...die hebben prioriteit @jenje: ja [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 12-11-2003 14:34] |
|
quote: Dat is nog niet mogelijk daar er nog niet bekend is wie er spelen. |
|
quote: nieuwe site ziet er wel goed uit trouwens |
|
Dank u, dat is het werk van onze secretaris en Boudie van It lives. Ik heb de achtergrond gedaan, maar die is nog niet af. [Dit bericht is gewijzigd door Pinow op 12-11-2003 14:39] |
|
quote: Ik bedoelde dat hij uberhaupt niet geupdate is, maar ik zie nu dat ik me gruwelijk vergis het is dan eindelijk zo ver, een agenda die niet al maanden verourderd is, bedankt! Ziet er goed uit, de nieuwe layout! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En in tegenstelling van wat de flyers van de Metropool beweren start het toch echt om 20:30 en niet om 22:00. Mis dus Nobassak en 37 StabwoundZ niet!! En ja, het heeft 2 jaar geduurd, maar we hebben _eindelijk_ weer een site, en dat ding wordt zowaar ook automatissch bijgehouden. Op- of aanmerkingen zijn nog altijd welkom, houdt er wel rekening mee dat het ding nog steeds niet helemaal gevuld is. |
|
LOMP is ook Death Metal only neem ik aan? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Neuh, LOMP is doen waar je zin in hebt, beetje power metal, black metal, doom, bla, we hebben het allemaal al gezien. En zo hoort het ook. En om vergissingen te voorkomen: als je gewoon leuk wat covertjes wil spelen van je favoriete band dan kan dat ook. Voor de rest is lol hebben die avond het devies: het maakt niet echt uit wat de kwaliteit is van wat er op het podium staat, als de mensen zowel op als voor het podium maar een leuke tijd hebben. (Alhoewel, als het gevaar dreigt dat mensen het café uit vluchten om bepaalde bagger maar niet meer te horen word je subtiel het podium afgeschopt natuurlijk.) |
|
Vorig jaar stonden er een paar erg vage bandjes op lomp. |
|
Dat klinkt goed ... this user is dead |
|
quote:erg vaag bandje ja |
|
En nu had ik het nog meer over de bandjes na jullie |
|
Kuj nagoan Wij waren al keivaag |
|
En bij jullie waren de zangers niet te horen |
|
quote: |
|
quote:Dat hoort erbij |
|
quote: And let's thank God for the blessing He bestowed upon us that day! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |