|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
802 serie heb ik af en toe in de oefenruimtes , en ze klinken idd best lekker |
|
Sonor Force 2000 -toms 12, 13, 16 -snare 14 -bass 18 Een zootje Paiste bekkens + een D-merk china Axis 2-pedal (sjeesss wat is dat ding licht!) Pro-mark sticks Verder gebruik ik chocolade voor het spelen. Sporty Voleg Touché, pussycat! |
|
licht als in té licht of gewoon lekker , want die van mij staan niet echt licht afgesteld maar gaan gewoon lekker soepel [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 03-12-2001 13:37] |
|
hmmm... ik wil niet echt van die fucking dure bekkens, 500 piek p.s is echt te duur voor mij... hoe duur is die 802 serie? voor een crash of twee? |
|
ik zal effe kijken |
|
de duurste crash is fl 284,- [18 inch] de goedkoopste is fl 166 [14 inch] het beste lijkt me een 18inch crash plus een 16 inch powercrash dat wordt dus fl 512,- |
|
quote: Licht als in soepel EN licht als in bespottelijk licht (zelfs op de zwaarste stand) in vergelijk met mijn ouwe logge Sonor 2-pedal. Het vergt eigenlijk een bijna compleet andere techniek. Sporty Touché, pussycat! |
|
ik gebruik naast die axis pedalen ook nog een Tama iron cobra dubbelpedaal ,en die is op z'n zwaarste stand idd wat zwaarder dan die axis , maar het kan ook zijn dat je longboards heb ,die vergen zowiezo een andere techniek [ik heb daarom maar 'gewone' gekocht] |
|
ik gebruik naast die axis pedalen ook nog een Tama iron cobra dubbelpedaal ,en die is op z'n zwaarste stand idd wat zwaarder dan die axis , maar het kan ook zijn dat je longboards heb ,die vergen zowiezo een andere techniek [ik heb daarom maar 'gewone' gekocht] |
|
Ik had in eerste instantie ook de longboards gekregen (de leverancier levert die tegenwoordig als standaard zonder het de afnemers te melden!), maar die heb ik weer teruggebracht onder het mom van "die had ik niet besteld, geef mij gewoon wat ik wil." Eind goed al goed. Sporty Touché, pussycat! |
|
quote: heey thnx! Dan haal ik die maar he dan haal ik eerst maar een kleine crash, ik heb nu een 18"crash/ride... als crash klinkt ie niet maar als Ride wel, zit een lekkere bel op.. |
|
quote: bij mij gaat het allemaal wel altijd wat makkelijker 'want een vriend/kennis van mij is eigenaar van een muziekcentrale in rozendaal . hij kan [als er maar een importeur is] alles krijgen en een stuk goedkoper het enige wat ik niet bij hem haal zijn mijn stokken ,die moeten uit duitsland komen omdat de Nedrlandse importeur ze te duur vond[+- fl 100 per paar] uit duitsland zijn ze trouwens een stuk goekoper |
|
In Duitsland zijn de meeste dingen goedkoper volgens mij... dat drumrack van mij is daar zo'n 40 piek goedkoper, scheelt nie veel, maar tis wat, bekkens geloof ik ook... |
|
ik ga morgen naar Arnhem, ga ik dus ff kijken naar die 802 serie m'n ma omver gekrege dat ze wel voor wil schiete als ik 1 mee neem dus ben benieuwd... |
|
Ik ben ook drummer. Ik bespeel een Tama starclassic, gebruik bekkens van de Istanbul Alchemy serie en heb een Pearl dubbelbass-pedaal. ... do you think we're forever? ... |
|
starclassic performer of maple select[prijsverschilletje ] ik was erst van plan om die performer te kopen maar ik zit weer zonder werk[en hiervoor een kutsalaris] dus word het die stage custom allebij de starclassics heersen wel zwaar |
|
ff vergeten : istanbul bekkens heersen ook |
|
quote: Maple. Het was een investering. Had er één keer op gespeeld bij een optreden en moest 'm toen gewoon hebben. Heb er twee drumstellen voor ingeruild en nog aardig wat bij moeten betalen. Maar dan heb je ook wat ... do you think we're forever? ... |
|
dat geloof ik graag ,want ik ken de prijzenfl 3000 per bassdrum en een beetje lekkere tom begint bij bijna 1000 piek ik ben nu heel erg jaloers [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 12-12-2001 18:18] |
|
een tijd geleden kon ook ik er niet meer onderuit: een eigen bekkenset aanschaffen dus.. Na het uitproberen van standaardsetjes die ik kon vinden (Paiste 302, 802, Sabian en Zildjan) en vreselijk hard schreeuwen omdat ze allemaal gruwelijk kut zijn, heb ik zelf maar wat bij elkaar gezocht.. ik heb Paiste Alfa, 13' Hihat, 16' thin crash en 20' full ride.. Eigenlijk vinnik alleen de cup van de ride echt lekker (PING!!! ) de schade bleef beperkt tot 1100,- met bekkentas.. Als iemand nog een fijne crash in de aanbieding heeft, hou ik me aanbevolen Voor de minder bedeelden onder ons die het Axis twinpedaal ook niet kunnen (of willen) betalen, ik heb pas van die Pearl quad-kloppers op mijn twinpedaal gezet.. En het drumt net wat fijner en klinkt ook wat beter dan met die standaard wattenstaafjes! en dat voor 90,-! Is er trouwens iemand die een elektronisch slagwerk heeft?? Dat wil ik i.v.m. buren, ruimte en studioactiviteiten namelijk aan gaan schaffen.. |
|
paste alpha's hlinken wel aardig idd ,maar die thin crash is niet echt verstandig :ik heb er vorige week eentje flink verot geslagen ,als ik jou was had ik die 16 power crash gekocht ,maar ja ik sla eigenlijk wel vreseijk (te) hard ik ga als m,n set kompleet is zoveel mogelijk triggeren beginend met m'n basspedalen da,s een optie die alleen met axis kan de rest :toms en snare doe ik dan met Ddrum triggers en waarschijnlijk een yamaha of alesis module. Ik heb trouwens en hekel aan voledig elektronische drumstellen |
|
dit is zo'n getriggerd pedaal die dingen werken nog beter dan Ddrum triggers |
|
ik ben ook drumster, speel [voorlopig] op n 5 delige peace-kit met remo pinstripe vellen, vic firth sticks, iron cobra dubbel pedaal, zildjian a custom 17" crash, zildjian z custom 17" crash, meinl 8"splash + 20"ride, paiste 502 16"china... kheb echter mijn zinnen gezet op een pearl masterseries kit of een stage custom van yamaha, +/- 7 of 8 delig incl. complete zildjian z bekkenset (=3x crash, china, 1 of 2 splash, ride, en hihat) + drumrek. Als het effe kan ook nog 2x bassdrum maar twinpedal bevalt op zich ook nog wel. Zo...nou effe optelsom maken... hehe voor over een paar jaar als ik oud en rijk ben so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
kzie dat jullie ut net over bekkens hadden 302 => bagger... (mijn eerste set, die na nog geen jaar in scheuren lag) istanbul klinken mij te heavy en lang door.. ben zeer tevreden met zildjianZ-soundje. gaat perfect door de muziek heen, lekker vol geluid. paiste alpha klinken ook erg goed en zijn nog betaalbaar ook.. so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |