|
Auteur: |
|
|
Ik heb een keer hun tweede cd (titel is me ontschoten) gekocht (ook tweedehands) maar die heb ik weer snel weg gedaan. Zeer saaie doorsnee black met veel te veel bas en irritant keyboard gedoe. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Heb die eerste versie, hou hem ook alleen maar voor het artwork (prachtige foto's) want de muziek is niet bepaald indrukwekkend al heeft de CD wel z'n sfeer. De band is er al een tijd mee gekapt en speelt nu onder een andere naam die me momenteel ontglipt. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
het is idd geen hoog dravende metal, maar het luisterd lekker weg. hmmm in de digi die ik heb staat niet echt veel artwork, helaas |
|
quote: Inderdaad een geweldige mooie foto. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Review van hun tweede cd (Helvetic war) http://www.erebusarchive.com/rev/forsth1.html Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik heb ook Helvetic War gehad, en die eerste op tape, die eerste klonk net iets beter vond ik, er stond wel een nummer op Helv. War dat me steeds bijbleef maar zelfs dat nr ben ik nu vergeten, ff die review lezen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hahah forsth die video tape van die gasten is echt om te lachen zo slecht. met dat keyboard intro clownesque band. |
|
Heb beide albums, Helvetic war en winterfrost Vind het wel aardig, zo af en toe wel leuk om te luisteren. Ik kan me zeker indenken dat mensen het onder de maat en super slecht vinden. Maar zoals een al zei: luistert best lekker weg. [Dit bericht is gewijzigd door gelobte balwoppie op 14-11-2003 15:39] Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
Toch altijd een leuk bandje gevonden dit. Met name Winterfrost mag er zeker wel zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat is van rond de tijd van die corpsepaint-foto toch? [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 12-04-2011 21:29] |
|
quote: Iets eerder nog. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Aha, maar het verklaart wel het één-en-ander. |
Index / Heavy Metal |