IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Folkbal Volgende pagina
Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 14-11-2003 21:12 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

Hallo

ja ik weet niet of er toevallig hier ook metalheads zitten die folk geweldig vinden (het komt nogal eens voor heb ik gemerkt...) maar er is een folkbal in eindhoven op 18 dec. in café Wilhelmina (op het wilhelminaplein?) van 20.00 tot 24.00

hm
voor die mensen die niet weten wat een folkbal is:
life folkbands... er wordt gedanst (groepsdansen en gewone 2 persoons dansen (wals ofzo)) maar je kunt natuurlijk ook gewoon kijken enzo

O'er the surging flood of sea my spirit flies...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-11-2003 21:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

wat voor folk muziek dan?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 14-11-2003 21:19 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

er is nog niets over de bands bekent... maar ik verwacht iers/schots (in die richting) en frans... iig dansbaar (niet zoals de dropkick murphy's ofzo)

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-11-2003 21:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

OK, thanx.
Niet helemaal mijn stromingen.

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 14-11-2003 22:10 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Gay... slotje!

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Prime Evil
Usericon van Prime Evil
Posted 14-11-2003 22:21 by Prime Evil Wijzig reactieProfiel van Prime EvilQuote dit berichthttp://www.forcefield.tmfweb.nl/

Sommige folk vind ik wel mooi, maar dan juist de minder dansbare zeg maar.

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 14-11-2003 23:06 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

tsja het was te proberen :p

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-11-2003 23:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Niks mis met folk.

Ik prefereer alleen Slavische folk en Nordic Roots (moderne)folk.

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 15-11-2003 0:14 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Skandinavische Folk

Lumsk

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 15-11-2003 0:22 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2003 0:14 schreef Lothar het volgende:
Skandinavische Folk

Lumsk

da's idd ook leuk :D

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 15-11-2003 0:23 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2003 22:10 schreef Sjaan het volgende:
Gay... slotje!

oh haha ik zie nou pas dat jij dat bent!

tsssssssssssssss

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 15-11-2003 0:40 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Indien ik niet verhinderd ben vanwege verjaardagen (onder andere mijn vader is de 18e jarig) is dit wel leuk om een kijkje te nemen!

I'm not being rude. You're just insignificant.

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 15-11-2003 0:55 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2003 0:40 schreef helmet het volgende:
Indien ik niet verhinderd ben vanwege verjaardagen (onder andere mijn vader is de 18e jarig) is dit wel leuk om een kijkje te nemen!

JEEJ :D

Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 15-11-2003 1:02 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Edit: Verkeerd gelezen.
Het lijkt me best leuk om te komen. Wie weet.

[Dit bericht is gewijzigd door Waldkauz op 15-11-2003 1:02]

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-11-2003 8:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2003 0:14 schreef Lothar het volgende:
Skandinavische Folk

Lumsk
Lumsk is toch echt geen folk.OK,toegegeven ze hebben folkinvloeden in hun metal maar ze spelen echt geen folk.
Scandinavische folk;dan denk ik aan Hedningarna.Luister maar eens naar hun derde album getiteld "Trää"

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 15-11-2003 12:10 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2003 8:25 schreef Hub de Gallier het volgende:
Lumsk is toch echt geen folk.OK,toegegeven ze hebben folkinvloeden in hun metal maar ze spelen echt geen folk.
Scandinavische folk;dan denk ik aan Hedningarna.Luister maar eens naar hun derde album getiteld "Trää"

ik ken Lumsk trouwens ook niet (met mijn 'da's ook leuk' doelde ik op scandinavische folk) Värtinna is ook leuk. Kent iemand dat?

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-11-2003 12:55 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 november 2003 12:10 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
Värtinna is ook leuk. Kent iemand dat?

Jaaaaaaaaaaaa, dit jaar live gezien op Deerlycke, heerlijke band om live te zien , een vriend van mij is er trouwens vandoor met één van Värttinä, hij is erin geslaagd om haar te klissen op Deerlycke , nu is hij naar Finland Het is een heel erg knappe band, kwebbel, kwebbel, kwebbel, erg grappig en dansbaar

Verder prefereer ik (zoals al lang geweten hier) folk uit de landen en streken met sterke Keltische invloeden (Galicië, Brettagne, Cornwall, Wales, Schotland en natuurlijk Ierland) maar ook wel vlaamse folk, zoals Kadril, Willem Vermandere, Laïs (hun vroeger werk).

Folkavonden zijn gewoon heerlijk

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-11-2003 12:57 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 14 november 2003 22:10 schreef Sjaan het volgende:
Gay... slotje!

Wat een goed onderbouwd argument

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 15-11-2003 14:13 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2003 12:55 schreef beli mawr het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, dit jaar live gezien op Deerlycke, heerlijke band om live te zien , een vriend van mij is er trouwens vandoor met één van Värttinä, hij is erin geslaagd om haar te klissen op Deerlycke , nu is hij naar Finland Het is een heel erg knappe band, kwebbel, kwebbel, kwebbel, erg grappig en dansbaar

Verder prefereer ik (zoals al lang geweten hier) folk uit de landen en streken met sterke Keltische invloeden (Galicië, Brettagne, Cornwall, Wales, Schotland en natuurlijk Ierland) maar ook wel vlaamse folk, zoals Kadril, Willem Vermandere, Laïs (hun vroeger werk).

Folkavonden zijn gewoon heerlijk

ruig dan ga je ook naar folkfestivals en naar boombals in Belgie ofzo? (die Belgen kunnen er wat van man! daar kan Nederland nog veel van leren!)

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-11-2003 14:17 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 november 2003 14:13 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
ruig dan ga je ook naar folkfestivals en naar boombals in Belgie ofzo? (die Belgen kunnen er wat van man! daar kan Nederland nog veel van leren!)

Ik ga heel graag naar folkfestivals (lees Deerlycke, Labadoux,... en zeker niet Dranouter), heerlijke sfeer, heerlijke muziek, heerlijke Guinness . Volgend jaar zou ik erg graag Folkwoods bezoeken in Nederland, lijkt me een heel erg leuk festival, heb op Deerlycke gesproken met één van de organisatoren

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 15-11-2003 14:29 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2003 14:17 schreef beli mawr het volgende:
Ik ga heel graag naar folkfestivals (lees Deerlycke, Labadoux,... en zeker niet Dranouter), heerlijke sfeer, heerlijke muziek, heerlijke Guinness . Volgend jaar zou ik erg graag Folkwoods bezoeken in Nederland, lijkt me een heel erg leuk festival, heb op Deerlycke gesproken met één van de organisatoren

Folkwoods IS geweldig :D ik ben er geweest afgelopen jaar... (zullen we ons praatje verder houden op email of msn ofzoiets? anders dwalen we zo af...)

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-11-2003 14:30 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 november 2003 14:29 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
Folkwoods IS geweldig :D ik ben er geweest afgelopen jaar... (zullen we ons praatje verder houden op email of msn ofzoiets? anders dwalen we zo af...)

is goed beli_mahr@hotmail.com

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 16-11-2003 12:11 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

wo 10-3-04 Värttinä in 013

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 16-11-2003 12:11 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

maare, wordt otyg dan wel tot folk gerekend dan?

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 16-11-2003 12:14 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 15 november 2003 12:57 schreef beli mawr het volgende:
Wat een goed onderbouwd argument

Sorry, was een onderonsje, niet serieus bedoelt

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 16-11-2003 14:24 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2003 12:11 schreef Lothar het volgende:
wo 10-3-04 Värttinä in 013

ja ik weet het en ik ben hoogstwaarschijnlijk wel van de partij daar

quote:
maare, wordt otyg dan wel tot folk gerekend dan?

ik ken otyg niet, maar ik zal eens kijken of ik er wat kan vinden.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com