IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : No mercy
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-10-2001 19:17 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Zelden zo uitgekeken naar 13/10 als de afgelopen weken:de Sisters kwamen naar België!!!Enkele vrienden opgetrommeld,ons mooiste vleermuizenpak aan en weg waren we...Sinds mijn 18de ben ik dol op de Sisters of Mercy...ik zette hun platen minstens één keer per week op.En ik was niet alleen: er waren nog enthousiaste fans bij die ze ook nog niet gezien hadden...

Het concert viel echter enorm tegen...je hoorde Eldritch nauwelijks,de songs waren onherkenbaar,de gitaren stonden véél te stil en enkele vrienden van ons die vooraan stonden,waren woest omdat de snaarinstrumenten zelfs niet aanstonden...(de snaren werden niet synchroon aangeslagen ,dusss...).We hebben alle respect voor de andere fans,maar als het dan toch playback was,zijn ze al een zestal fans kwijt...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2001 19:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb ooit eens een inteview met de sisters gelezen, waarin hun wel eens even gingen vertellen wat gothic was. Ik vond dat toen zo arrogant, dat ik toch altijd een bittere smaak in mijn mond heb als het over hun gaat.

Maar Temple of Love (1992) blijft een fantastisch nummer

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-10-2001 4:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Shine like thunder, cry like rain....

De Sisters zijn gewoon dood & begraven; waarschijnlijk traden ze op om het geld , verder nixxx!!!

Uitvinders van de Gothic....vergane glorie...

Some girls wander by mistake & Vision thing blijven goeie albums...

'When you don't see me I disappear...'

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com