|
Auteur: |
|
|
Oeps,zie net dat er al een topic over is.Mijn diepste excuses dus voor dit stukkie forumvervuiling spelfout weggehaald... |
|
Was er ook .. Putrefied heerst idd, Pleurisy was ook erg tof. Temple of Eternity vond ik saai en volgens mij hadden ze een slechte dag, wat er ging erg veel mis ... Vuist gemist Mortuary vond ik wel geinig. |
|
quote: Mmm,jammer,heb je niet gezien.Je hebt toch wel een herkenbare kop dacht ik zo.Volgende keer beter!! spelfout weggehaald... |
|
@Varanus: De schildpadden stellen het goed, ze zwemmen weer vrolijk rond Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Mooi zo! Goeie zaak!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik heb jou wel gezien .. maar ben niet zo aanspreektype zelf |
|
Ik heb wel één persoon vooraan zien bangen bij Putrefied, dat viel ook wel op haha. Maar goed, over het algemeen wel geslaagd feestje? |
|
Dat was Varanus toch? |
|
quote: Yep,dat was ik.Wie was jij dan deathwish?? spelfout weggehaald... |
|
deathwish is een klein dik mannetje met vaak een te grote bek. sebinsagoil |
|
hahaha,deathwish is best een aardig kereltje... toch moest hij zich niet zo druk maken..maar goed, een lauwe pils in den kiehool naar binnen gekeilt en klaar...weer vrolijk.. gurbe heerst.... |
|
Haha ja mark, anders liet ik mijn bek wel thuis he. Maar goed, druk maken is niet goed nee. |
|
zeg maar marcel kerel! ik vond kiehool iig een vette zaal,daar zal ik wel wat vaker te vinden zijn in de toekomst!! grolsch uber alles!!!! |
|
Haha ik zei mark, omdat ik het tegen Metal Mark had. Zo debiel benk dan ook weer niet he. |
|
quote: Het bier uit de tap is er anders absoluut niet te zuipen, weet niet waarom maar is al jaren zo. Smaakt naar oud malt bier. |
|
En wat nou als ik zeg dat het gewoon pis is? sebinsagoil |
|
quote: Hee fierljepper.Ook es een kijkje op dit forum nemen??Tot 6 december maat,gaan we effe flink los daar!! spelfout weggehaald... |
|
Waar staat Putrefied de komende tijd? Nog ene keer in de buurt van Groningen?? |
|
we hopen op de a.s noordschok editie... |
|
ah zou tof zijn, daar ben ik vast en zeker ook wel weer |
|
quote: Tis de ene keer trouwens erger dan de andere.Poos terug smaakte het bier naar dat smerige sap waar zure haringen in drijven.Gatverdamme wat was ik toen blij dat ik moest rijen spelfout weggehaald... |
|
Waar woont u dan? |
|
quote: Bedoel je mij??Ik woon in Grouw. spelfout weggehaald... |
Index / Concerten |