|
Auteur: |
|
|
Deze Marduk liefhebber zal aanwezig zijn, met aanhang uiteraard... Dead things grow from deep inside... |
|
mwa, week later staan ze in 013.. 'k ga daar al heen |
|
quote: [off topic]Aanhang ?? Hmm, daar hebben we het nog wel een keer over[/off topic] Maar ik zal wel bij Marduk zijn ja. |
|
Wat lees ik hier Jenje? Ben jij een aanhanger? Om on-topic te blijven, ik zal er zeker zijn. Heads I win, tails you lose |
|
[off topic] Blijkbaar (niet dat ik het erg vind )[/off topic] Maar dan zien we jullie daar weer, lachen |
|
Dat zeker, maar er zijn toch nog wel meer concerten in de tussentijd. After Forever en We,the gods zijn toch twee dagen eerder ook in Metropool? Heads I win, tails you lose |
|
Inderdaad !! Bijna vergeten, tja, daar moeten we ook weer heen dan maar |
|
quote:Hoe doe je dat met vervoer dan? fiets? trein? Bus? Taxi? Lopen ( is vaak nog sneller dan met de trein)? Of zijn er nog andere voorstellen? |
|
quote: Ik heb gehoord dat de Concorde ook weer gaat vliegen. Misschien ook een leuk idee?? the only pleasure is pain |
|
ja ik ga ook naar marduk met dank aan hirogen en vampire_girl |
|
quote: Hirogen heeft er geen vinger naar uitgestoken!! Ik moest helemaal door de kou op mijn fietsje de kaartjes halen. Maar daar heb ik straks ook wat voor!! Marduk= the only pleasure is pain |
|
[quote]Op 15 november 2001 19:43 schreef Vampire_girl het volgende: Hirogen heeft er geen vinger naar uitgestoken!! Ik moest helemaal door de kou op mijn fietsje de kaartjes halen. quote] Ja en? What's your point? [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 15-11-2001 20:03] Heads I win, tails you lose |
|
quote: Vampire_girl bednkt [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 15-11-2001 20:05] |
|
MARDUK RULES.........!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Legion op 16-11-2001 9:59] My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Marduk rules indeed. Ik ben bang dat ik er toch niet heen kan. Al die fucking keuze's ook altijd... Dead things grow from deep inside... |
|
Marduk was helemaal te gek. Besmeurt met bloed kwam de zanger het podium op. Vervolgens sprong hij met bloed en al in het publiek. Occult was gewoon goed, en Bal-Sagoth maakte er een spannend optreden van. Hij droeg een soort beulskapje op zijn hoofd, zag er wel evil uit. De muziek vond ik lekker klinken, de zang vond ik soms iets minder. the only pleasure is pain |
Index / Concerten |