IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Get Thrashed interressant voor thrash fans! Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 16-11-2003 22:09 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

iemand vestigde mijn aandacht op het volgende:

http://www.getthrashed.com/home.htm

Leek mer errug leuk en interessant, jammer dat er niet wat meer europese acts bij betrokken zijn!

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-11-2003 22:10 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Hmmm, volgens mij id deze al een keer voorbij gekomen. Het is niet echt iets waar ik op zit te wachten.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-11-2003 22:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dan vraag ik me af wat dat allemaal met thrash te maken heeft als je de volgende lijst ziet:

quote:
TALENT: the show features interviews with Metallica, Slayer, Anthrax, Godsmack, Disturbed, Sevendust, Testament, Overkill, Death Angel, Shadows Fall, Meshuggah, In Flames, Strapping Young Lad, Stone Sour, Superjoint Ritual, Lamb of God, Kreator, Nuclear Assault, Voivod, Chimaira, Biohazard, Fozzy/WWE Superstar Chris Jericho, Sepultura, Kittie, The Haunted, DRI, Soilwork, Jon & Marsha Zazula, authors Ian Christie (Sound of the Beast) & Steven Blush (American Hardcore), NY metal radio DJ Eddie Trunk and others.

Je moeder.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 17-11-2003 8:40 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik lig er ook niet van wakker maar het is wel interessant...

Er staan inderdaad een paar rare namen in het lijstje...belachelijk...maar ook eenheel aantal hele interessante!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-11-2003 8:43 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 8:40 schreef enforcer het volgende:
Er staan inderdaad een paar rare namen in het lijstje...belachelijk...maar ook eenheel aantal hele interessante!

Metallica, Slayer, Anthrax, Sevendust, Testament, Overkill, Death Angel, Kreator, Nuclear Assault, Voivod, Chimaira, The Haunted

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2003 8:48 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

vaag DRI wel maar geen exploited

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2003 8:50 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 8:43 schreef Elfensteen het volgende:

Metallica, Slayer, Anthrax, Sevendust, Testament, Overkill, Death Angel, Kreator, Nuclear Assault, Voivod, Chimaira, The Haunted

sinds wanneer is Chimaira thrash?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-11-2003 8:52 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 8:50 schreef Orion het volgende:
sinds wanneer is Chimaira thrash?
Das geen Thrash, maar wel interessant

campske666
Usericon van campske666
Posted 17-11-2003 8:53 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 8:52 schreef Elfensteen het volgende:
Das geen Thrash, maar wel interessant

Welke Chimaira is dat dan ?

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2003 8:54 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

zijn er meer dan?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-11-2003 8:54 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 8:53 schreef campske666 het volgende:
Welke Chimaira is dat dan ?
http://www.chimaira.com neem ik aan

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 17-11-2003 8:55]

campske666
Usericon van campske666
Posted 17-11-2003 8:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 8:54 schreef Orion het volgende:
zijn er meer dan?

Minstens 3.

Er is een Limburgse hardcore band die zo heet, en een duitse power-metal band. En er schijnt ook nog een Amerikaanse NU-achtige band te zijn die zo heet.
Alhoewel er kleine verschillen zijn in de spelwijze, maar dat kan ik nooit onthouden.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 17-11-2003 8:56 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Chimaira HAHAHA, da's een nu metal uitvoering van PanterA....neee voor mij ook niet echt interesant maar de rest van het lijstje wat Elfensteen opnoemt natuurlijk wel!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-11-2003 8:57 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 8:56 schreef enforcer het volgende:
Chimaira HAHAHA, da's een nu metal uitvoering van PanterA....neee voor mij ook niet echt interesant maar de rest van het lijstje wat Elfensteen opnoemt natuurlijk wel!
'tis een tik! De rest van het lijstje heerscht inderdaad wel minimaal 10x harder

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2003 9:00 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 8:56 schreef enforcer het volgende:

hij mist alleen DRI

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2003 9:00 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 8:55 schreef campske666 het volgende:
Minstens 3.

Er is een Limburgse hardcore band die zo heet, en een duitse power-metal band. En er schijnt ook nog een Amerikaanse NU-achtige band te zijn die zo heet.
Alhoewel er kleine verschillen zijn in de spelwijze, maar dat kan ik nooit onthouden.

hij heeft eht dus over die nu-"metal" band

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-11-2003 9:01 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 9:00 schreef Orion het volgende:
hij mist alleen DRI
Sinds wanneer is dat Thrash?

campske666
Usericon van campske666
Posted 17-11-2003 9:01 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 9:00 schreef Orion het volgende:
hij heeft eht dus over die nu-"metal" band

Die boeien mij dus niks, die duitse power-band daarintegen heeft wel iets...

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2003 9:03 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

moet je maar eens THRASHZONE luisteren
*beukt als een gek luister voor de grap oo kmaar eens naar exploited punks not dead en om helemaal uit je dak te gaan beat the basterd *daar zegt slayer U tegen!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-11-2003 9:05 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 9:03 schreef Orion het volgende:
moet je maar eens THRASHZONE luisteren
*beukt als een gek luister voor de grap oo kmaar eens naar exploited punks not dead en om helemaal uit je dak te gaan beat the basterd *daar zegt slayer U tegen!
ah, get it already SLSK staat voor niets!

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 17-11-2003 9:24]

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2003 9:07 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

kij kmaar eens op hun sites staan mischien wel wat op.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 17-11-2003 9:21 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik sluit em aan bij ORION, DRI is weldegelijk thrash al zou je het ook thrashcore kunnen noemen....

Thrash zone is een hele vette beuk plaat!

THRASHARD HAHAHAHA dat is zo'n vet nummer .....in the pit!

ik heb laatst hun live DVD gekocht met alle videoclips erop enzo echt werelds!

Zou het eerder thrash dan Hardcore noemen, is echt van die eind jaren 80 crossover..maar is zekler ine een adem te noemen met Hirax ofzo!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-11-2003 9:25 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

@Orion: *STAMP STAMP STAMP* Oke! Klinkt best fijn!

en "for your information" er hangt een Exploited vlag op m'n kamer, dat zegt genoeg denk ik

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 17-11-2003 9:27]

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 17-11-2003 11:22 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

hehe zit wel wat leuks tussen

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 17-11-2003 12:38 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Meshuggah, lol

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-11-2007 18:11 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik heb hem zojuist binnengekregen. Ben erg benieuwd

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com