|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
iemand vestigde mijn aandacht op het volgende: http://www.getthrashed.com/home.htm Leek mer errug leuk en interessant, jammer dat er niet wat meer europese acts bij betrokken zijn! |
|
dan vraag ik me af wat dat allemaal met thrash te maken heeft als je de volgende lijst ziet: quote: Je moeder. |
|
Ik lig er ook niet van wakker maar het is wel interessant... Er staan inderdaad een paar rare namen in het lijstje...belachelijk...maar ook eenheel aantal hele interessante! |
|
quote: Metallica, Slayer, Anthrax, Sevendust, Testament, Overkill, Death Angel, Kreator, Nuclear Assault, Voivod, Chimaira, The Haunted |
|
vaag DRI wel maar geen exploited Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: sinds wanneer is Chimaira thrash? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Das geen Thrash, maar wel interessant |
|
quote: Welke Chimaira is dat dan ? |
|
zijn er meer dan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:http://www.chimaira.com neem ik aan [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 17-11-2003 8:55] |
|
quote: Minstens 3. Er is een Limburgse hardcore band die zo heet, en een duitse power-metal band. En er schijnt ook nog een Amerikaanse NU-achtige band te zijn die zo heet. Alhoewel er kleine verschillen zijn in de spelwijze, maar dat kan ik nooit onthouden. |
|
Chimaira HAHAHA, da's een nu metal uitvoering van PanterA....neee voor mij ook niet echt interesant maar de rest van het lijstje wat Elfensteen opnoemt natuurlijk wel! |
|
quote:'tis een tik! De rest van het lijstje heerscht inderdaad wel minimaal 10x harder |
|
quote: hij mist alleen DRI Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hij heeft eht dus over die nu-"metal" band Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Sinds wanneer is dat Thrash? |
|
quote: Die boeien mij dus niks, die duitse power-band daarintegen heeft wel iets... |
|
moet je maar eens THRASHZONE luisteren *beukt als een gek luister voor de grap oo kmaar eens naar exploited punks not dead en om helemaal uit je dak te gaan beat the basterd *daar zegt slayer U tegen! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:ah, get it already SLSK staat voor niets! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 17-11-2003 9:24] |
|
kij kmaar eens op hun sites staan mischien wel wat op. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik sluit em aan bij ORION, DRI is weldegelijk thrash al zou je het ook thrashcore kunnen noemen.... Thrash zone is een hele vette beuk plaat! THRASHARD HAHAHAHA dat is zo'n vet nummer .....in the pit! ik heb laatst hun live DVD gekocht met alle videoclips erop enzo echt werelds! Zou het eerder thrash dan Hardcore noemen, is echt van die eind jaren 80 crossover..maar is zekler ine een adem te noemen met Hirax ofzo! |
|
@Orion: *STAMP STAMP STAMP* Oke! Klinkt best fijn! en "for your information" er hangt een Exploited vlag op m'n kamer, dat zegt genoeg denk ik [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 17-11-2003 9:27] |
|
hehe zit wel wat leuks tussen |
|
Meshuggah, lol |
|
Ik heb hem zojuist binnengekregen. Ben erg benieuwd |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |