|
Auteur: |
|
|
Das volgend jaar lieve schat En ja, ik zal er wel weer zijn, te gek festival !! |
|
quote: Wel een heel leuk festival maar de line up valt me een beetje tegen, veel hair metal dit jaar.... Maar er zitten zeker toffe bands tussen, een headliner als Judas Priest zou et festival natuurlijk completeren! |
|
quote:*zucht...ja ja* maar t is al bijna !! en k heb der super zin in !!! ben benieuwd naar de laatste 2 namen!!!!!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik tel slechts 1 naam die voor mij de trip Breda-Duitsland interessant zou maken en dat vind ik persoonlijk wat te weinig eerlijk gezegd... |
|
Een beetje teveel van hetzelfde naar mijn mening, maar wel een paar goeje bands (CoB, Anthrax, Queensrÿche, White Lion). Misschien, maar dat duurt nog ff he... |
|
quote:Wie dit mist is echt DOM Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik ben erg DOM |
|
Nou Jachiboy, Anthrax live vind ik ook maar zeer matig. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:wel Heinzyboy, daarom heb ik ze er ook netjes vantussen gewist maat er is wel LILLLIAN AXE, en ANGEL emt de gitarist(en) van... L.A. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Oh wacht, dat was hansieboy I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Index / Concerten |