|
Auteur: |
|
|
yo yo yo... wordt fijn feest. |
|
Hey Tammi, de collision recensie staat erop, al gezien? |
|
|
|
Wordt gezellig Lekker met oude vrienden een avondje rossen ! |
|
quote: Dude: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=680583&page=2 I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
zeker... ik heb gereageerd |
|
Ik zal er zijn. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
He, spelen mangled, Defcon one en bloodboil dan niet in Roermond in de Azijnfabriek? Dacht ik, maar ik weet het niet helemaal zeker. Als dat zo is denk ik dat ik daar naartoe ga Sorry... Ik heb het ff gechecked en het is idd zo! Helaas niet naar gaellus, maar lekker wel naar de azijnfabriek!!! [Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 20-11-2003 21:44] "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
overloper |
|
quote:tsja, that's me... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
hmmm, slechte planning |
|
tja, ons concert stond al een maand of 3/4 vast... maar goed, tis nog een pokke eind van elkaar verwijderd |
|
Boeien........ feest wordt het zoweiso wel |
|
zeker, daar maak ik me ook absoluut geen zorgen om |
|
|
|
kom je ook mies? |
|
Weet ik nog niet |
|
combinatie van bands is natuurlijk belachelijk... maar wel een enig avondje |
|
het was enorm vet!! |
|
Wat een drummer heeft Collision / Facegrind. Ik heb de eerst 5 nmmers ofzo gezien van Collision en toen ben ik naar Roermond gereden. Maar wat een strakke hap zeg! |
Index / Concerten |