|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo meteen maar even toegepast! |
|
Die preview is makkelijk voor het smiley atack topic!! |
|
BEETOR!!!! Suck my piss |
|
Topic kon niet gevonden worden. Ga terug. vanuit 'bekijk reactie' naar profiel, en dan 'aanpassen'.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote:Ja dat klopt ... ik vond hem alleen niet belangrijk genoeg om meteen aan te passen. Hmmm ... ik zie ook nog een andere bug ... kan ik alleen pas vanavond aanpassen |
|
quote: Zijn wel vette functies Nu alleen nog de session time... [Dit bericht is gewijzigd door Blubber op 15-10-2001 9:59] |
|
Paul heerst I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Mee eens... Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Beginnen we weer |
|
Ik vind dat aarschlikken wel grappig |
|
Zien we een liefde opbloeien |
|
ON TOPIC!!!!!11!!!!1!!11!!!!11 |
|
quote:ZM is al een beetje een relatie |
|
quote: Ik lik nu de operators' aarsch God hates us all ! God hates us all ! |
|
van welke operator? I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote:En dat heb ik weer! Hij gaat vreemd met ZM! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:Is dat nou ff jammer voor je mmm ik wilde dit Topic eigenlijk verplaatsen naar administration, maar misschien moet hij ook nog wel naar Onzin als het zo door gaat |
|
Gewoon lekker laten staan Al dat geschuif ... |
|
quote: idd, dan ben je in een keer je topic kwijt |
|
quote: Van de meest arrogante... whoever that is God hates us all ! God hates us all ! |
|
Paul nog een vraagje: onderaan bij active topics kun je niet meteen naar de oudste topicspage; je moet steeds de 11e aanklikken; dit wordt hoe meer pages hoe irritanter...kun je ervoor zorgen dat dat sneller kan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Je wilt dus dat er een linkje "laatste" bij komt of zo ? ... Dat moet te regelen zijn. |
|
quote: 'Laatste' is al een verbetering, maar misschien ook een groter overzicht dan 11 topicpages? 'k vind 't nogal leuk om al die oude topics langs te gaan... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Of je maakt de link zelf naar de laatste pagina en je laat de nummertjes staan, maar dan hoef je niet op zoek naar het laatste nummer |
|
Ligt het aan mij of is "Bekijk Reactie" en "Verstuur Reactie" precies omgedraaid aan wat het op GoT is? Dus als mijn dyslectische hoofd (denkt niet per se verbaal, maar wel "klik linker knopje" of "klik rechter knopje" ) automatisch op het linker knopje klikt om een reactie te bekijken dat hij dan meteen geplaatst wordt... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |