IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Unholy Ghost
Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 17-11-2003 22:22 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Unholy Ghost is de band van de ex-Diabolic leden Aantar (drums), Jerry (gitaar) en Paul (bass/vocals) samen met Pessimist-gitarist Kelly McLauchlin.
Het is 3/4 van de oude Diabolic bezetting, dus muzikaal ligt het ook erg in het verlengde hiervan. Vind het zelf wel wat hebben.
Voor meer info www.unholyghost.com

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-11-2003 0:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dit is echt wel toffe muziek, hopelijk kunnen ze een echte studio in want die mp3'tjes klinken uiteraard vrij lullig en onstrak. Maar, het is fijn om te horen dat dit soort brute en duistere death metal nog gemaakt wordt, ik hoop dat ze het redden.

*edit* oh, hehe, ik lees net dat ze op 4 november reeds de studio zijn ingegaan. Toffe band zeg, van die 3 mp3'tjes is 'Denouncication' erg bruut en 'Under Existence' behoorlijk slepend en dreigend (veel Morbid Angel invloeden natuurlijk).
De band doet me ook behoorlijk denken aan Sadistic Intent. Erg goed dit .

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 18-11-2003 0:26]

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-11-2003 21:33 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

*schop*

Toch maar even deze band nog eens onder de aandacht brengen, is het zeker waard (met dank aan de topicstarter om hierop te attenderen)

Buried_Alive
Posted 18-11-2003 21:42 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Weining interesse zo te zien.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-11-2003 21:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Heb de MP3 geluisterd maar verwachtte veel meer.
Niks slepends hier hoor...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-11-2003 21:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou eh, ik vind't vet .

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-11-2003 21:57 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Hmmm, het klinkt allemaal best veel belovend. Hoewel het van mij allemaal wel wat woester had gemogen. Zoals op Vengeance ascending van Diabolic. Maar wie weet groeit het nog wel bij meerdere luisterbeurten.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Buried_Alive
Posted 18-11-2003 22:07 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Denk dat de nummers een beetje te slecht uit de verf komen door dat "bagger" geluid van de mp3-tjes. Maar wachten op het album....

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-11-2003 22:20 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 22:07 schreef Buried_Alive het volgende:
Denk dat de nummers een beetje te slecht uit de verf komen door dat "bagger" geluid van de mp3-tjes....

Denk het ook.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-11-2003 22:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

het klinkt als een rehearsal.

dat eerste nummer klinkt wel lekker, alleen die "snelle" drums snap ik niet zo.

die solo's rulen de pan uit, echt zo'n "hell awaits" feeling.

Oud Vuil.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-12-2009 15:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

beetje overgewaaid, deze band.

terecht gestorven

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com