|
Auteur: |
|
|
Unholy Ghost is de band van de ex-Diabolic leden Aantar (drums), Jerry (gitaar) en Paul (bass/vocals) samen met Pessimist-gitarist Kelly McLauchlin. Het is 3/4 van de oude Diabolic bezetting, dus muzikaal ligt het ook erg in het verlengde hiervan. Vind het zelf wel wat hebben. Voor meer info www.unholyghost.com |
|
*schop* Toch maar even deze band nog eens onder de aandacht brengen, is het zeker waard (met dank aan de topicstarter om hierop te attenderen) |
|
Weining interesse zo te zien. |
|
Heb de MP3 geluisterd maar verwachtte veel meer. Niks slepends hier hoor... |
|
Nou eh, ik vind't vet . |
|
Hmmm, het klinkt allemaal best veel belovend. Hoewel het van mij allemaal wel wat woester had gemogen. Zoals op Vengeance ascending van Diabolic. Maar wie weet groeit het nog wel bij meerdere luisterbeurten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Denk dat de nummers een beetje te slecht uit de verf komen door dat "bagger" geluid van de mp3-tjes. Maar wachten op het album.... |
|
quote: Denk het ook. |
|
het klinkt als een rehearsal. dat eerste nummer klinkt wel lekker, alleen die "snelle" drums snap ik niet zo. die solo's rulen de pan uit, echt zo'n "hell awaits" feeling. Oud Vuil. |
|
beetje overgewaaid, deze band. terecht gestorven signature |
Index / Heavy Metal |