IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : The Bips Vorige pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-11-2003 19:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Rooie veters, stoooeeer hoor.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2003 19:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het is toch een punk band, dat heet nou image building.
Als popkutje blondeer je je haar, als punkprinsesje doe je rooie veters in je schoentjes.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 18-11-2003 19:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Volgens mij beland je als punker in een communistisch land immers achter de tralies in een heropvoedingskamp.
Tegen de tijd dat je met je paar witte haren losgelaten wordt ben je zeker weten heropgevoed.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2003 19:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik snap het verband niet helemaal? Hoe kom je nu ineens bij communistische landen? hebben ze soms een nummer dat "let's go to Cuba" heet ofzo?

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 18-11-2003 20:03 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 19:58 schreef ghoulliette het volgende:
ik snap het verband niet helemaal? Hoe kom je nu ineens bij communistische landen? hebben ze soms een nummer dat "let's go to Cuba" heet ofzo?

ja mooi nummer

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 18-11-2003 20:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik meen me te herinneren dat die rooie veters staan voor het aanhangen van het communisme.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2003 20:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dan moet je minder bier drinken
anarchisme heeft niets met communisme te maken.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 18-11-2003 20:36 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Kan ook zijn dat die 2 termen door het veelvuldig in verband brengen met de rode veters aan elkaar zijn gekoppeld. Anyhoo het scheelt me te weinig om er verder over te lullen.
Waar haal je dat "bier" ineens vandaan?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2003 20:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

whwha http://forum.fok.nl/showtopic.php/173438/1/1000 het is blijkbaar een heel moeilijk onderwerp.

rode veter in je kisten kunnen blijkbaar ook betekenen dat je een neger doodgeschopt hebt http://members.home.nl/basta/Lonsdale%20een%20racistenmerk.doc
de conclusie is iig duidelijk:
quote:
Conclusie
Zaken zijn minder simpel dan ze op het eerste gezicht lijken. Er doen onder jongeren veel verhalen de ronde over Lonsdale en de betekenis van dit merk. Maar niemand weet er echt het fijne van. Mogelijk worden we binnenkort geconfronteerd met dezelfde commotie als in 1995 toen de Nederlandse vlaggetjes in het middelpunt van de belangstelling stonden. Net als toen wordt er veel geroepen, maar weten slechts weinigen hoe de vork werkelijk in de steel zit.

en deze dan: 192 = Adolf is Back).

hahaa!!!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-11-2003 13:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 20:08 schreef MBMarduk het volgende:
Ik meen me te herinneren dat die rooie veters staan voor het aanhangen van het communisme.

Bergschoenen hadden "vroeger" toch vaak/altijd rode veters? Ik heb er nog wat liggen, maar niet in m'n schoenen doen dan, jammer, zijn best mooi

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 22-11-2003 14:43 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

ik dacht altijd dat je met witte veters een neger doodgeschopt hebt? of zijn het dan 2 negers, of de kerstman?

en als je gele veters hebt, heb je dan een aziaat doodgeschopt?

And my marlboro light

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 22-11-2003 15:37 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Nee, dan heb je gewoon over je poten gezeken.

Touché, pussycat!

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 22-11-2003 15:42 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 19:42 schreef ghoulliette het volgende:
ja ze hebben allebei hun bandlogo op hun arm

alle drie!

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 26-11-2003 16:31 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

The Bips: standaard 3 akkoorden punk. Je houdt ervan of je haat het.
Vind er zelf niet zo veel aan.

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-11-2003 16:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het lijkt een beetje op blackmetal dus

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 26-11-2003 16:34 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Ja, maar dan zonder corpse paint.

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com