|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
(Heb er geen topic over gevonden) Heb deze week pas de cd van Audioslave voor het eerst beluisterd, en ben er erg van onder de indruk! Lekkere 'in the face' rock! Als je Soundgarden kan waarderen, zou ik deze plaat toch een gaan beluisteren (maar verwacht geen copy-cat) http://www.audioslave.com [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 17-11-2003 23:56] |
|
Wel de zelfde zanger natuurlijk. Chris is erg oke!!! (hoewel die blonde plukjes er maar snel weer uit moeten). audioslave is de betere Mtv muziek. |
|
Chris heerschte in Soundgarden, de rest van de band heerschte in RATM, samen sucken ze bigtime.. Ik krijg een heel sterk net niet gevoel bij deze band.. |
|
Ik vind het vooral enorm saaaaaaaaaai |
|
Cornells stem lijkt wel op die van Brian Johnson in sommige nrs. |
|
audioslave?? wat een saaie band zeg en die ratm solos passen dus echt niet in de verder naar led zep en beatles achtige zeikpop het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
De cd overtuigde me niet echt.. Hun live optreden in 013 begin 2003 daarentegen wel.. Cornell zijn stem en het gevoel waarmee ie zingt is echt niet te evenaren.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
cornell is geweldig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Idd en daarom moet hij maar weer snel solo gaan of terug naar Soundgarden I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:dat laatste graag wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Liever wel ja, maar solo vond ik hem ook heel goed te pruimen. Ik zie hem voorlopig niet terug gaan naar Soundgarden (hoewel, je weet maar nooit). I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
wil jesus christ pose toch echt een keer live horen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ieder z'n smaak natuurlijk, maar het album luisterd zo mega lekker weg! En ik vind hem totaal niet saai. Jammer dat ik ze nog niet live heb mogen aanschouwen |
|
quote: En dat gaat woensdag gebeuren. Waar het debuut hier en daar nog aardig beukte, is die nieuwe cd erg slecht |
|
Soundgarden vond ik vroeger erg goed, RATM niet. Audioslave op cd heel acceptabel, alleen live (dit weekend op Fields of Rock) kon het me echt niet boeien. |
|
quote: viel inderdaad tegen, ik had het een paar dagen eerder gezien in de HMH daar was de sfeer veel beter. iedereen werd gek bij de RATM nummers :D |
|
op FoR staken de RATM en Soundgarden covers er met kop en schouders boven uit... |
|
Video's van nieuw album op de site .. erg veel soundgarden sound erin, alleen wel de afgekeurde soundgarden nummers ... veel te slap en saai |
|
mweh.... Cornell is wellicht m'n favoriete singer/songwriter vanwege wat 'ie met Soundgarden, Temple of the Dog en solo heeft gedaan. "4th of July" is zowat het ultieme doomnummer, daar ken zelfs Evoken zowat niet tegenop. Audioslave is echter nogal matig, op z'n best. Op de eerste plaat staan een paar leuke nummer, "Cochise" is zelfs een enorm sterk nummer. De rest klinkt uitermate ongeinspireerd en veel, véél te veilig. De nieuwe plaat is als geheel doorspoelbaar. Live op Fields of rock was het werkelijk niet om aan te zien, zooo ongeinspireerd. Jammer jammer..... |
|
quote: And everywhere, no one cares, the fire is spreading... Audioslave heb ik inderdaad ook altijd het 'net niet' gevoel bij en Chris was wel erg matig op FoR. Misschien omdat ie niet meer zuipt? *trekt z'n Soundgarden collectie weer eens uit de kast* Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Chris Cornell is uit Audioslave gestapt Reunie van Soundgarden? Badmotorfinger style? |
|
Van mij hoeft die hele reunie niet, ik wordt eigenlijk doodmoe van dat "reunie-virus" en ze maken toch geen Badmotorfinger Part II ofzo.. Dus laat al die bands nou lekker onder de zoden liggen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nou die band kan wel inpakken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Soundgarden mag van mij elke dag terugkomen, oudere werk is echt geweldig, alhoewel ik meer het vermoeden heb dat Cornell meer rustige muziek wil gaan maken (kijkend naar zijn solo werk), een reunie zal dus waarschijnlijk niet gebeuren. |
|
Ik heb de laatste en die bekende plaat van Soundgarden, maar die laatste geniet echt mijn voorkeur, dus van mij mogen ze terug komen, heerlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |