|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.effenaar.nl/fnr_content_engine/Effenaar_act.php?act=746 Wie komt er op zondag 7 december naar de Effenaar? |
|
in welke stad is de effenaar ? [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 18-11-2003 23:28] |
|
Eindhoven, je weet wel, dommelsch I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: Volgens mij ben ik de vervanger van jouw oud Duits leraar . Maar dat mag de pret niet drukken. |
|
quote: HEY! Niks tegen m'n reine Dommelsch! |
|
wel! ik vind het niks!! maar om topic: ik wil op zich Epica wel eens zien, dus ik denk dat ik wel ga. Moeten ze wel tof zijn, want met dommelsch moet ik natuurlijk nuchter blijven I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: er zijn ook andere manieren om niet nuchter te blijven . bijv. heel lang Bonnie aan kijken |
|
quote: verkopen ze daar geen biertjes in flesjes ? |
|
quote: J/K, ieder zijn of haar ding natuurlijk. Is dit zo'n gig met kans op uitverkoop? misschien dat ik ga als ik niets te doen heb die avond. Is toch 10min. lopen. |
|
quote: Wordt ik dan ook misselijk, net als bij teveel bier? I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: natuurlijk niet zooo lang kijken . maarre een ding is zeker. We bouwen er een feestje van ! proost bier: |
|
quote: Ook Palm en Hoeg o.a. Allemaal van InterBrew. |
|
quote: oh is het zo???? hm dan loop ik achter, tsja och ben ook al een half jaar niet meer daar op school geweest O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Lijkt me een prima gelegenheid om WoF weer eens in aktie te zien.. |
|
Denk dat ik ook maar naar Epica kom kijken...... Altijd feest met Bonnie quote: Hem zul je helaas niet op het podium zien....wel vervanger Bonnie En als je weer eens op die school van je komt , heb je ook kans onderstaand figuur tegen het lijf te lopen leraar Engels... |
|
Ai... een lerarenband... spelen jullie dan ook op schoolfeestjes en zo |
|
ik nie, epica heb ik vorig jaar gezien en wings of fury komt dit jaar in hoorn in manifesto das stukken dichterbij voor mij |
|
quote: Nee....die vinden ons niet goed genoeg Hadden we ipv Bonnie maar die "Jamai" moeten nemen die auditie deed.... quote: Yep 20 december met Prey en Sengir |
|
quote:OMG.. ik krijg ineens een visioen van Bonnie die auditie doet bij Idols! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Heeee!! Tim, je doelt toch niet op mij met mijn bril he???? (Jamai) Ik kom in ieder geval kijken de 7e, heb de 8e al vrij genomen [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 21-11-2003 19:25] |
|
quote: Bonnie Idol |
|
JAWELLLL!!!! Van je bandleden moet je het hebben, hahaha!!! Wordt me daar zomaar een van mijn mooiste foto's op het forum gezet zonder dat ik het weet!! haha!! Maar ja, helaas waren we inderdaad niet goed genoeg om op Van Horne Pop te spelen....als we hard werken....wie weet in de toekomst of zo? |
|
Wings of Fury gecancelled!!! Helaas hebben wij wegens ziekte van onze zangeres het optreden moeten cancellen... Dus JudgeM, helaas zal het wat langer duren voordat je ons met Bonnie zult zien spelen Voor degene die gaan: Veel plezier met Epica!! |
|
Wens Mirjam veel beterschap. De kans dat ik zou gaan, was overigens al een heel stuk kleiner geworden maar ik kom zeker een keer kijken binnen nu en niet al te lang.. |
|
Tjah, voor Epica ga ik nie... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |