|
Auteur: |
|
|
Daar wil ik verdomme naar toe! Maar - het is een tering eind weg - ik zou niet weten hoe ik na afloop weer thuis moet komen. - ik moet de volgende dag weer werken Ik had Backfire, Ignite en vooral Death by stereo heel graag gezien. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ignite |
|
Suicidal Tendencies is wel vet, de rest is weinug interessant eigenlijk. |
|
Yup Suicidal is vet Backfire vind ik ook wel leuk |
|
21 Pleuri vind ik wel een asociale prijs. Ik vind alleen Madball enigszins te doen van dat rijtje. Suicidal heeft niks goeds meer gemaakt na hun debuut naar mijn bescheiden mening. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
he, dan zit ik in Maastricht. Alleen jammer dat 't niet echt mijn muziek is. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik ben die dag waarschijnlijk ook in Maastricht, er is dan een platenbeurs namelijk. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Waar en hoe laat ??? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: oow nn? daar weet ik niks vanaf. Alleen platen of ook CD's? Is dat weer aan het theater aan 't Vrijthof of zo? |
|
geen metal vandaag, maar ik heb me toch vermaakt Knuckledust gemist vanwege de lange rij, maar daar kon ik niet echt mee zitten. Lenghth of Time was best gaaf, beter dan met de oude zanger Sworn Enemy heb ik grotendeels gemist omdat ik in het theater CD'tjes ben gaan kopen. Die twee nummers die ik nog meegekregen heb klonken niet echt geweldig Backfire is altijd wel vet Death by Stereo was stukken beter dan ik gedacht had. Sommige nummers die ik van ze heb klinken voor geen meter, maar dat was nu zeker niet het geval Madball was naar mijn mening weer het hoogtepunt. Heerlijk beukend Ignite was ook best OK Suicidal Tendencies waren ook erg goed, veel beter dan hetgeen ze de laatste jaren op CD hebben geplant Er waren toch best veel 'metalen' figuren daar (shirts gezien van o.a. Manowar, Iron Maiden, Soilwork, Slayer, Testament, Vader, God Dethroned, Deströyer 666, Cannibal Corpse, Merauder), maar die zitten blijkbaar niet op dit forum. Is voor de rest echt niemand geweest? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 24-11-2003 11:37] |
|
shitver, had hier ook graag bij willen zijn... nou ja, vet dat 't vet was |
Index / Concerten |